Meddelelse#176-MultiQ International AB (reg. nr. 556458-6948) ("MultiQ") fremsætter købstilbud til aktionærerne i Mermaid A/S

Glostrup, 2015-06-09 11:00 CEST (GLOBE NEWSWIRE) -- TIL AKTIONÆRERNE I MERMAID A/S (CVR-NR. 25 49 38 77)

Se ligeledes vedhæftede materiale!

MultiQ International AB (reg. nr. 556458-6948) ("MultiQ") fremsætter købstilbud til aktionærerne i Mermaid A/S ("Mermaid") om køb af deres aktier i Mermaid i overensstemmelse med reglerne i § 32, stk. 1 i værdipapirhandelsloven (lovbekendtgørelse nr. 831 af 6. juni 2014 af lov om værdipapirhandel) og § 2 i bekendtgørelse om overtagelsestilbud (bekendtgørelse nr. 562 af 2. juni 2014).

MultiQ tilbyder aktionærerne i Mermaid at betale vederlaget for deres aktier i Mermaid i form af betaling af vederlag i aktier i MultiQ. Aktionærerne tilbydes vederlag i 2 ny-udstedte aktier i Tilbudsgiver á nominel SEK 0,3 for hver aktie i Mermaid à nominelt DKK 1.

De nærmere vilkår for købstilbuddet fremgår af det udarbejdede tilbudsdokument (vedhæftet).

Købstilbuddet er gældende fra den 9. juni 2015 og udløber den 7. juli 2015 kl. 16 (dansk tid), med mindre tilbudsperioden forlænges.

Accept af købstilbuddet skal være modtaget af Danske Bank A/S via den sælgende aktionærs eget kontoførende institut eller børsmæglerselskab inden tilbudsperiodens udløb.

Tilbudsdokumentet med tilhørende acceptblanket er offentliggjort via First North Denmark og via elektroniske medier og er ligeledes vedhæftet nærværende eller kan hentes på www.mermaid.dk.

Tilbudsdokumentet med tilhørende acceptblanket kan ligeledes rekvireres ved henvendelse til:

Danske Bank A/S

Holmens Kanal 2-12,

E-mail: corporate.actions@danskebank.dk

For yderligere oplysninger kontakt venligst:

Adm. Direktør                                                              Certified Adviser

Henrik Johnsen                                                            Gert Mortensen

Mermaid A/S                                                                Schrøder Partners A/S

Tlf. +45 44 52 92 00                                                     Tlf. +45 23 60 32 88

E-mail: hj@mermaid.dk                                                E-mail: gm@schroderpartners.dk

Mermaid er en af Skandinaviens førende aktører indenfor digital signage, med kontorer i Danmark, Norge og Sverige. Vi har løsninger i mere end 30 lande. Vi tilbyder en bred vifte af produkter og ydelser til retail, transport, corporate sektoren og den offentlige sektor. Vores kunder inkluderer 7-Eleven, A-apoteket, Arriva, Click, Coop, City-Trafik, DSB, EDC, Eurosko, HI-FI Klubben, Matas, Opto Gruppen, Profil Optik, Silvan, Stark, TDC, Telia, TOP-TOY, Tele2, XL-Byg og mange andre.

1_Pligtmæssigt overtagelsestilbud på Mermaid aktier fra MultiQ AB.pdf Tilbudsannonce.pdf Acceptblanket.pdf