STYLEPIT A/S - Forløb af den ekstraordinære generalforsamling

Selskabsmeddelelse nr. 14 / 2015

Tirsdag den 23. juni 2015, kl. 10.00, blev der afholdt ekstraordinær generalforsamling i Stylepit A/S, CVR-nr. 27 43 99 77, (”Selskabet”), på Selskabets adresse, Laplandsgade 4a, 2300 København S. Bestyrelsen havde i overensstemmelse med vedtægterne udpeget advokat Finn Overgaard som dirigent.

1.     Forslag om kapitalnedsættelse og ændring af stykstørrelse

Dirigenten redegjorde for forslaget, og bestyrelsen knyttede sine bemærkningerne hertil, jf. selskabsmeddelelse nr. 13/2015 af 23. juni 2015. Bestyrelsen havde foreslået, at selskabets aktiekapital nedsættes fra nominelt DKK 75.694.875 til nominelt DKK 30.277.950 til kurs pari til dækning af underskud, samt henlæggelse til en særlig reserve. Nedsættelsen var foreslået gennemført således, at samtlige kapitalandele reduceres forholdsmæssigt i stykstørrelse fra DKK 0,25 til DKK 0,10. Vedtagelse af forslaget vil betyde, at alle henvisninger i vedtægterne til aktiernes nominelle værdi på DKK 0,25 ændres til en henvisning til aktiernes nominelle værdi på DKK 0,10. Generalforsamlingen vedtog forslaget.

2.     Forslag om sletning af vedtægtsbestemmelser

Dirigenten redegjorde for forslaget. Generalforsamlingen vedtog forslaget.

3.     Forslag om bemyndigelse til bestyrelsen til kapitalforhøjelse med fortegningsret

Dirigenten redegjorde for forslaget. Bestyrelsen havde foreslået, at bestyrelsen bemyndiges til i perioden frem til den 1. juli 2016 ad en eller flere gange med fortegningsret for selskabets aktionærer at forhøje selskabets aktiekapital med højst nominelt DKK 50.000.000 på de i indkaldelsen til generalforsamlingen anførte vilkår. Generalforsamlingen vedtog forslaget.

4.     Forslag om bemyndigelse til erhvervelse af egne aktier

Dirigenten redegjorde for forslaget. Bestyrelsen frafaldt forslaget efter bemærkninger fra forsamlingen.

5.     Forslag om valg til bestyrelsen

Følgende bestyrelsesmedlemmer blev foreslået af bestyrelsen:

- N.E. Nielsen

- Stein Lande

- Ulrik Hjorth

Ledelseshverv blev oplyst. N. E. Nielsen, Stein Lande og Ulrik Hjorth blev valgt af generalforsamlingen. Christian Bjerre Kusk var ikke på valg, og fortsatte i bestyrelsen.

Bestyrelsen har efterfølgende oplyst, at den har konstitueret sig med N. E. Nielsen som bestyrelsesformand.

6. Forslag om bemyndigelse til dirigenten

Dirigenten redegjorde for forslaget. Generalforsamlingen vedtog forslaget.

7. Eventuelt

Der forelå ikke yderligere til behandling, og dirigenten konstaterede herefter, at dagsordenen var udtømt.

Dirigenten erklærede herefter generalforsamlingen for hævet.

--

Spørgsmål vedrørende denne meddelelse kan rettes til direktør Marc Jeilman på mobil nr. +45 20 35 25 80.

STYLEPIT A/S

Meddelelse nr  14_2015_STYLEPIT.pdf