Cramo Oyj:n hallitus päätti jatkaa One Cramo Osakeohjelmaa

Vantaa, Suomi, 2015-06-24 14:15 CEST (GLOBE NEWSWIRE) -- Cramo Oyj   Pörssitiedote 24.6.2015 klo 15.15 (EET)

Cramo Oyj:n hallitus päätti jatkaa One Cramo Osakeohjelmaa

Cramo Oyj:n hallitus päätti jatkaa vuonna 2012 perustettua One Cramo Osakeohjelmaa ja päätti uudesta säästökaudesta 2015-2016. Uuden säästökauden yksityiskohdat ovat edellisten vuosien mukaiset.

One Cramo Osakeohjelman kautta 654:stä Cramon työntekijästä on tullut Cramon osakkeenomistajia.

Uusi säästökausi alkaa 1.10.2015 ja päättyy 30.9.2016. Enimmäissäästön määrä kuukaudessa on 5 prosenttia ja vähimmäissäästön määrä kuukaudessa on 2 prosenttia kunkin osallistujan bruttopalkasta. Ohjelmaan osallistuva henkilö saa maksutta yhden lisäosakkeen kutakin kahta hankittua säästöosaketta kohden. Lisäosakkeet annetaan osallistujalle, jos hän omistaa säästökaudelta hankitut säästöosakkeet omistusjakson päättymiseen 15.5.2019 saakka eikä hänen työsuhteensa ole päättynyt bad leaver -syistä ennen tätä.  Alkavan säästökauden kaikkien säästöjen kokonaismäärä voi olla enintään neljä miljoonaa euroa.

Työntekijä osallistuu ohjelmaan vuodeksi kerrallaan. Osakkeita hankitaan kertyneillä säästöillä markkinahintaan neljännesvuosittain Cramon osavuosikatsausten julkistamispäivien jälkeen helmikuusta 2016 alkaen. Ostetuille osakkeille alkavan säästökauden aikana maksetut osingot käytetään automaattisesti osakkeiden ostamiseen seuraavana osakkeiden ostopäivänä. Näillä osakkeilla on samat oikeudet lisäosakkeisiin.

CRAMO OYJ

Vesa Koivula

Lisätietoja:
Vesa Koivula, toimitusjohtaja, puh: 040 510 5710

Jakelu:
NASDAQ OMX Helsinki Oy

www.cramo.com

Cramo Oyj on palveluyritys, joka tarjoaa kone- ja laitevuokrauspalveluja sekä vuokraa siirtokelpoisia tiloja. Kone- ja laitevuokraus koostuu rakennuskoneiden ja -laitteiden vuokrauksesta ja vuokraukseen liittyvistä palveluista. Cramo on alansa johtavia palveluntarjoajia Pohjoismaissa sekä Keski- ja Itä-Euroopassa. Cramolla on toimintaa 15 maassa 330 toimipisteessä ja henkilöstöä noin 2 500. Vuoden 2014 liikevaihto oli 652 miljoonaa euroa. Cramon osake on listattu NASDAQ OMX Helsinki Oy:ssä. Lisätietoja: www.cramo.com