Aktietilbagekøb

Aktietilbagekøbet løber i perioden fra og med d. 8. juni 2015 til og med d. 30. november 2015. I denne periode vil Strategic Investments A/S købe op til maksimal værdi af DKK 5,0 mio., dog kan der maksimalt købes 7 mio. stk. aktier, i et aktietilbagekøbsprogram efter bestemmelserne i EUs forordning nr. 2273/2003 af d. 22. december 2003, den såkaldte ”Safe Harbour” metode, som værner børsnoterede selskabers bestyrelse og direktion imod overtrædelse af insiderlovgivningen i forbindelse med aktietilbagekøb. Aktietilbagekøbsprogrammet er nærmere beskrevet i selskabs­meddelelse nr. 12/2015 af d. 21. maj 2015.

Følgende transaktioner er foretaget under dette program:

Antal aktier Gennemsnitslig købspris Værdi af programmet i DKK
I alt, seneste meddelelse 313.685 0,69 215.574
19. juni 2015 73.543 0,68 50.009
22. juni 2015 52.000 0,69 35.620
23. juni 2015 0 0,00 0
24. juni 2015 45.000 0,69 30.825
25. juni 2015 0 0,00 0
Total under aktietilbagekøbsprogrammet 484.228 0,69 332.028

Efter ovennævnte transaktioner ejer Strategic Investments A/S 484.228 egne aktier, svarende til 0,17% af selskabets aktiekapital. Det samlede antal aktier i virksomheden er i alt 280.000.000 aktier, inklusive egne aktier.

Eventuelle spørgsmål vedrørende denne meddelelse kan rettes til selskabets admini­stre­rende direktør Kim Mikkelsen på telefon +45 38 40 15 51.

Strategic Investments A/S

Aktietilbagekøb260615.pdf