Talentum järjestää neuvoa-antavan lukijaäänestyksen

Helsinki, Suomi, 2015-06-30 09:00 CEST (GLOBE NEWSWIRE) --

Talentum Oyj           Lehdistötiedote          30.6.2015 kello 10.00

Talentum järjestää neuvoa-antavan lukijaäänestyksen

Talentum osti toukokuun alussa MikroBITTI-lehden (nykyisin MB), jonka parissa moni tietotekniikasta kiinnostunut on kasvanut. Lukijat, joille MB on ollut tärkeä osa elämää, ovat antaneet jo tähän mennessä paljon palautetta ja erinomaisia ideoita.

”Käsissämme on suorastaan legendaarinen lehti. Ja olemme rehellisesti sanoen hieman pulassa”, sanoo MB:n päätoimittaja Mikko Torikka. ”Haluamme tehdä lehdestä sellaisen, että lukijat saavat jatkossakin saman tunnereaktion kuin me MikroBITIN lukijat saimme aikaisemmin. Siksi pyydämmekin nöyrästi nykyisten, tulevien ja entisten lukijoidemme apua.”

MB:n lukijoiden kuulemiseksi Talentum tekee suuren lukijatutkimuksen. ”Kysely on lähetetty suoraan joukolle tietotekniikkalehtiemme nykyisiä ja entisiä tilaajia, mutta toivomme muidenkin MB-lehdestä ja tietotekniikasta kiinnostuneiden mielipiteitä”, kertoo Torikka.

Kyselyyn pääsee vastaamaan osoitteessa mb.talentum.fi/vastaa/.

Kyselyn yhteydessä järjestetään neuvoa-antava lukijaäänestys lehden nimestä. Äänestyksessä on tilaisuus kertoa, haluaako lukea lehden jatkossa nimellä MB, MikroBITTI vai jonakin muuna. Vastausaikaa on heinäkuun loppuun asti.

Talentum Oyj

Lisätietoja:

Mikko Torikka, tietotekniikkalehtien päätoimittaja
mikko.torikka@talentum.fi

Talentum lyhyesti:

Talentum on erikoistunut ammattilaisille suunnattuihin lehtiin, kirjoihin, verkkopalveluihin, koulutukseen ja tapahtumiin. Yhtiö keskittyy etenkin juridiikan, johtamisen, HR:n, myynnin ja markkinoinnin, ICT:n, teknologian ja terveydenhuollon aiheisiin. Talentumin tavoite on auttaa ammattilaisia menestymään.

Vuonna 2014 Talentumin liikevaihto oli 72,3 miljoonaa euroa. Yhtiön palveluksessa työskentelee 720 henkeä Suomessa, Ruotsissa, Tanskassa, Virossa ja Latviassa. Talentumin osake noteerataan NASDAQ OMX Helsingissä. Lue lisää: www.talentum.fi