Glostrup, 2015-07-10 14:00 CEST (GLOBE NEWSWIRE) --

Den 9. juni 2015 afgav MultiQ International AB (”MultiQ”) et pligtmæssigt overtagelsestilbud (”Overtagelsestilbuddet”) til aktionærerne i Mermaid A/S (”Mermaid”) i henhold til betingelserne i tilbudsdokumentet af samme dato.

MultiQ har på tidspunktet for tilbudsperiodens udløb den 7. juli kl. 16.00, modtaget tilsagn om accept af Overtagelsestilbuddet for 2.886.067 aktier. Som følge heraf besidder MultiQ efter Overtagelsestilbuddets gennemførelse ca. 90,4 % af Mermaids aktiekapital og ca. 90,4 % af stemmerettighederne i Mermaid.

MultiQs bestyrelse bekræfter hermed at Overtagelsestilbuddet gennemføres.

Afregning af Købstilbuddet

10. juli 2015      Forventet handelsdag for afvikling af Købstilbuddet

For yderligere oplysninger kontakt venligst:

Adm. Direktør                                                            Certified Adviser

Henrik Johnsen                                                         Gert Mortensen

Mermaid A/S                                                             Schrøder Partners A/S

Tlf. +45 44 52 92 00                                                   Tlf. +45 23 60 32 88

E-mail: hj@mermaid.dk                                              E-mail: gm@schroderpartners.dk

Mermaid er en af Skandinaviens førende aktører indenfor digital signage, med kontorer i Danmark, Norge og Sverige. Vi har løsninger i mere end 30 lande. Vi tilbyder en bred vifte af produkter og ydelser til retail, transport, corporate sektoren og den offentlige sektor. Vores kunder inkluderer 7-Eleven, A-apoteket, Arriva, Click, Coop, City-Trafik, DSB, EDC, Eurosko, HI-FI Klubben, Matas, Opto Gruppen, Profil Optik, Silvan, Stark, TDC, Telia, TOP-TOY, Tele2, XL-Byg og mange andre.

Meddelelse#184-Gennemførelse af pligtmæssigt tilbud - offentliggørelse af endeligt resultat af overtagelsestilbuddet.pdf