TryghedsGruppens medlemsbonusordning godkendt af Erhvervsstyrelsen

TryghedsGruppen smba er hovedaktionær i Tryg A/S med 60 % ejerskab.

På TryghedsGruppens repræsentantskabsmøde den 18. marts 2015 blev det besluttet at indføre en medlemsbonusordning, der indebærer, at TryghedsGruppen under nærmere angivne forudsætninger kan udbetale en del af sit overskud til medlemmerne af TryghedsGruppen, der er forsikringstagerne i Tryg Forsikring A/S, som har fast bopæl eller hjemsted i Danmark.

Efter et ekstraordinært repræsentantskabsmøde i TryghedsGruppen i dag er medlemsbonusordningen nu endeligt godkendt af Erhvervsstyrelsen. TryghedsGruppen vil kommunikere konkret til medlemmer og interessenter, hvad den nye bonusmodel kommer til at betyde for dem.

Læs mere på www.tryghedsgruppen.dk

Yderligere information:

For yderligere information besøg tryg.com/dk eller kontakt:

Investor Relations-direktør, Lars Møller på +45 22 66 66 05 eller lars.moeller@tryg.dk

Investor Relations Manager, Peter Brondt på +45 22 75 89 04 eller peter.brondt@tryg.dk

Tryg er Nordens næststørste forsikringsselskab med forsikringsaktiviteter i Danmark, Norge og Sverige og sikrer tryghed og værdi for 2,7 millioner kunder. Tryg er noteret på NASDAQ København, og 60 % af aktierne ejes af TryghedsGruppen smba, der årligt uddeler cirka 500 mio. DKK til tryghedsskabende formål via TrygFonden.

09_2015 TryghedsGruppens medlemsbonusordning godkendt af Erhvervsstyrelsen.pdf