Generalforsamlingsreferat

Selskabsmeddelelse nr. 07/2015

Den 12. august 2015, kl. 09.00 afholdtes ekstraordinær generalforsamling i ERRIA A/S, Amager Strandvej 290, 2., 2770 Kastrup.

Formanden, direktør Kaare Vagner, bød velkommen og oplyste, at bestyrelsen havde udpeget advokat Ole Maare som dirigent.

Dirigenten konstaterede, at indkaldelse med dagsorden var udsendt den 14. juli 2015 til de navnenoterede aktionærer, og offentliggørelse er sket på selskabets hjemmeside efter de for selskabet gældende bestemmelser i vedtægterne. Dirigenten konstaterede endvidere, at generalforsamlingen var beslutningsdygtig, idet 81,88 % af aktiekapitalen var repræsenteret, enten ved fremmøde eller ved fuldmagt. Generalforsamlingen tilsluttede sig dette.

Dagsordenen var følgende, efter at valg af dirigent var overstået:

1. Bestyrelsen foreslår nyvalg af:

Adm.dir.  Anne Kathrine Steenbjerge.

Baggrunden for ovenstående forslag er, at bestyrelsen ønsker valg af en yngre person med

logistik- og transportbaggrund, for at forstærke bestyrelsens kompetencer og for at igangsætte

en generationsskifte proces over de næste år.

CV vedrørende Anne Kathrine Steenbjerge vedhæftedes indkaldelsen.

Formanden, direktør Kaare Vagner foreslog nyvalg af Adm. direktør Anne Kathrine Steenbjerge.

Forslaget blev enstemmigt vedtaget.

Der forelå ikke yderligere til behandling.

Generalforsamlingen bemyndigede advokat Ole Maare til at foretage anmeldelse af det vedtagne overfor

Erhvervsstyrelsen, samt i den forbindelse at foretage de ændringer, som måtte blive forlangt af Erhvervsstyrelsen

for registrering.

---oOo---

Formanden fik ordet og takkede aktionærerne for fremmødet til generalforsamlingen.

Generalforsamlingen hævet.