Raision taloudelliset julkaisut vuonna 2016

Raisio Oyj Pörssitiedote 24.8.2015

RAISION TALOUDELLISET JULKAISUT VUONNA 2016

Raisio Oyj julkistaa vuoden 2015 tilinpäätöstiedotteen maanantaina 15.2.2016.

Vuoden 2015 tilinpäätös ja hallituksen toimintakertomus julkaistaan viikolla 9 maaliskuussa 2016. Verkkovuosikertomus 2015 julkaistaan konsernin internet-sivuilla osoitteessa www.raisio.com viikolla 10 maaliskuussa 2016.

Varsinainen yhtiökokous on suunniteltu pidettävän keskiviikkona 23.3.2016.

Yhtiö julkaisee vuoden 2016 aikana kolme osavuosikatsausta seuraavasti:

osavuosikatsaus tammi-maaliskuulta julkaistaan tiistaina 10.5.2016,
osavuosikatsaus tammi-kesäkuulta julkaistaan keskiviikkona 10.8.2016,
osavuosikatsaus tammi-syyskuulta julkaistaan keskiviikkona 9.11.2016.

RAISIO OYJ

Heidi Hirvonen
viestintä- ja IR-päällikkö

Raisio Oyj