Muutos Siili Solutions Oyj:n hallituksessa

Siili Solutions Oyj Yhtiötiedote 04.09.2015 klo 14.00

Siili Solutions Oyj:n hallituksen varapuheenjohtaja Petri Niemi eroaa omasta pyynnöstään yhtiön hallituksesta 4.9.2015.

Siilin hallituksessa jatkavat puheenjohtaja Timo Luhtaniemi, Mika Mäkeläinen, Björn Mattsson, Anu Nissinen ja Juha-Pekka Virtanen.

Haluamme kiittää Petri Niemeä lähes neljän vuoden palveluksestaan Siilin hallituksessa ja panoksestaan yhtiön hyvän hallintotavan kehittämisessä.

Siili Solutions Oyj

Lisätietoja:
Toimitusjohtaja Seppo Kuula
Puhelin: 040 370 0032, sähköposti: seppo.kuula(at)siili.fi

Hyväksytty Neuvonantaja Merasco Oy

Jakelu:
www.siili.fi

Siili Solutions lyhyesti:
Siili Solutions Oyj on suomalainen moderni ohjelmistointegraattori ja digitaalisten palveluiden kehittäjä, joka tuottaa koko tietojärjestelmän kattavia IT-asiantuntijapalveluita julkishallinnolle, pankeille, mediatoimialalle ja teollisuudelle. Yhtiön ensisijaisina kohdeasiakkaina ovat Suomen 500 suurinta yritystä sekä valtion- ja kunnallishallinto. Siili Solutions Oyj:n osakkeet noteerataan NASDAQ OMX Helsingin ylläpitämällä First North Finland -markkinapaikalla. Siili on kasvanut nopeasti ja kannattavasti perustamisestaan vuodesta 2005 lähtien. www.siili.fi