STYLEPIT A/S - Bestyrelsen har engageret SEB Corporate Finance og udsender redegørelse om købstilbuddet fra Bestseller-koncernen senest den 30. september 2015

Selskabsmeddelelse nr. 34 / 2015

Stylepit modtog den 22. september 2015 en kopi af brev fra Bestseller-koncernen til Stylepits aktionærer. I brevet oplyses om det betingede, frivillige købstilbud fra Aktieselskabet af 14.10.2012 (Bestseller-koncernen), hvori Stylepit A/S’ aktionærer tilbydes at sælge deres aktier i selskabet til en pris på DKK 0,20 pr. aktie.

Vi skal oplyse selskabets aktionærer om, at bestyrelsen har engageret Skandinaviska Enskilda Banken (SEB) til at rådgive sig selv, aktionærerne og selskabet om den opståede situation.

Bestyrelsen i Stylepit vil i øvrigt udsende sin redegørelse om tilbuddet til selskabets aktionærer onsdag den 30. september 2015.

--

Spørgsmål vedrørende denne meddelelse kan rettes til bestyrelsesformand N.E. Nielsen på mobil nr. +45 42 43 33 43 eller til direktør Marc Jeilman på mobil nr. +45 20 35 25 80.

STYLEPIT A/S

Meddelelse nr  34_2015_STYLEPIT.pdf