Fondsbørsmeddelelse 49.2015 - Offentliggørelse af prospekt

Efter godkendelse i Finanstilsynet offentliggør Hellerup Consulting Group A/S prospekt vedrørende optagelse til handel og officiel notering af 120.000 stk. nye aktier á nominelt DKK 5. NASDAQ OMX har tillige godkendt optagelsen til handel og officiel notering.

De nye aktier er allerede er udstedt og placeret hos investorer.

De Nye Aktier blev udstedt ved en kapitalforhøjelse, registreret hos Erhvervsstyrelsen den 29. juni 2015. De Nye Aktier er udstedt i forbindelse med, at Selskabet solgte alle dens driftsaktiviteter med overtagelsesdag 1. juli 2015. De Nye Aktier er udstedt i henhold til bestyrelsesbeslutning i overensstemmelse med afsnit 4.1 i Selskabets vedtægter.

Umiddelbart forud for ovennævnte kapitalforhøjelse udgjorde Selskabets nominelle aktiekapital DKK 14.672.700,00, fordelt på 586.908 stk. aktier á nominelt DKK 25, der alle er fuldt indbetalt. Efter kapitalforhøjelsen udgjorde Selskabets nominelle aktiekapital DKK 17.672.700, fordelt på 706.908 stk. aktier á nominelt DKK 25, der alle er fuldt indbetalt. På generalforsamlingen den 23. oktober 2015 blev det vedtaget at nedsætte Selskabets aktiekapital til DKK 3.534.540 fordelt på 706.908 aktier á nominelt DKK 5.

Det vedhæftede Prospekt omfatter ikke noget udbud eller placering af Aktier.

Hellerup, den 26. oktober 2015

Kontaktpersoner:

Torben Jensen

Fond nr. 49.2015 - Bilag 1 Prospekt Hellerup Consulting Group.pdf Fondsbørsmeddelelse nr. 49.2015.pdf