Fondsbørsmeddelelse 50.2015 - Præcisering vedrørende offentliggjort prospekt

Det fremgår på side 1 af gårsdagens offentliggjorte prospekt udarbejdet af Hellerup Consulting Group A/S (”Selskabet”), at prospektet omhandler optagelse til handel og officiel notering af 120.000 stk. nye aktier á nominelt DKK 5.

Grundet normal tidsmæssig forskydning af registreringerne vedrørende nedsættelse af nominel stykstørrelse i Erhvervsstyrelsens og VP Securities’/Nasdaq Copenhagens systemer, skal Selskabet for god ordens skyld præcisere følgende:

• Ændring af Selskabets nominelle kapital, således at kapitalen fremover udgør 706.908 aktier á nominelt DKK 5 blev registreret hos Erhvervsstyrelsen den 24. oktober 2015.

• Ændringen af Selskabets aktiestørrelse og aktiekapital sker teknisk i Nasdaq Copenhagens systemer med effekt den 2. november 2015, dvs. at sidste dag for handel med den nuværende aktiestørrelse vil være den 30. oktober 2015.

• I VP Securities’ systemer sker ændringen af Selskabets nominelle kapital således at investorernes depoter opdateres med de nye aktiestørrelser den 4. november 2015.

Rent teknisk betyder dette således, at de 120.000 stk. nye aktier, der i forlængelse af dagens prospekt fra Selskabet optages til handel og officiel notering den 29. oktober 2015 på Nasdaq Copenhagen indledningsvis kan handles med en teknisk nominel værdi på DKK 25 pr. aktie, hvorefter aktierne ændrer nominelt størrelse på Nasdaq Copenhagens platform pr. 2. november 2015 til den reelle nominelle værdi på DKK 5 pr. aktie.

Den 4. november 2015 bliver VP-aktiedepoter for Selskabets aktionærer opdateret med de nye aktiestørrelser.

Hellerup, den 27. oktober 2015

Kontaktpersoner: