Fejlberegning af priser for afdeling Nye Markeder Indeksobligationer og andelsklasse Nye Markeder Indeksobligationer Akkumulerende, klasse DKK

Fejlberegning af priser for afdeling Nye Markeder Indeksobligationer (ISIN-kode: DK0060625200) og andelsklasse Nye Markeder Indeksobligationer Akkumulerende,  klasse DKK (ISIN-kode: DK DK0060625390) under Investeringsforeningen Danske Invest

Vi skal hermed meddele, at der den 16. november 2015 har været fejl i beregningen af indre værdi og dermed af emissions- og indløsningspriserne for ovennævnte afdeling og andelsklasse, således at priserne var 0,77 for lave. Årsagen var en forkert kursangivelse på en obligation.

Der har ikke været emissioner eller indløsninger på dagen.

Fondsmæglere, der har formidlet kunders handel af andele den pågældende dag, bedes informere de berørte investorer om forholdet og opfordre dem til at kontakte regnskabschef Bjarne Kjeldsted, Danske Invest Management A/S, med henblik på berigtigelse af fejlen. Investorer, hvis handel af andele i afdelingen er sket gennem Danske Bank, vil automatisk modtage en ny nota på det korrekte beløb og behøver således ikke rette henvendelse herom.

Vi beklager den ulejlighed, dette måtte medføre.

DANSKE INVEST

MANAGEMENT A/S