Finanskalender 2016

København, 2015-12-16 15:50 CET (GLOBE NEWSWIRE) --

Nr. 21/2015

ISS A/S (ISS.CO, ISS DC), en af verdens førende facility services-leverandører, har fastlagt følgende finanskalender samt dato for ordinær generalforsamling i 2016:

2. marts 2016              Årsrapport 2015

5. april 2016                Ordinær generalforsamling

4. maj 2016                 Delårsrapport for første kvartal 2016

16. august 2016          Delårsrapport for andet kvartal 2016

2. november 2016       Delårsrapport for tredje kvartal 2016

Forslag fra aktionærer til behandling på den ordinære generalforsamling tirsdag den 5. april 2016 skal være Bestyrelsessekretariatet i hænde senest mandag den 22. februar 2016. Forslag skal sendes pr. brev til ISS A/S, Bestyrelsessekretariatet, att.: Group General Counsel Bjørn Raasteen, Buddingevej 197, 2860 Søborg, eller pr. e-mail til legal@group.issworld.com.

Pressehenvendelser
Manuel Vigilius, Global Media Relations Manager, +45 38 17 64 04

Investorhenvendelser
Nicholas Ward, Head of Group Investor Relations, +45 3817 6251
Martin Kjær Hansen, Investor Relations Manager, +45 38 17 64 31

Om ISS
ISS-koncernen blev grundlagt i København i 1901 og er vokset til at være en af verdens førende Facility Services-virksomheder. ISS tilbyder en bred vifte af ydelser, herunder: Cleaning services, catering, security services, property services og support services samt facility management. ISS’ globale omsætning udgjorde DKK 74,1 mia. i 2014, og ISS har cirka 510.000 medarbejdere og aktiviteter i mere end 75 lande i Europa, Asien, Nordamerika, Latinamerika og Stillehavsområdet og betjener tusindvis af kunder i både den private og offentlige sektor. For yderligere oplysninger om ISS-koncernen, gå til www.issworld.com.

ISS A/S, ISIN DK 0060542181,
ISS Global A/S,