Ændring i ledelsen

København, 2015-12-18 07:29 CET (GLOBE NEWSWIRE) -- Direktør Peter Spøer fylder 60 år i september 2017 og har ønsket at fratræde senest ved udgangen af det pågældende år. I de kommende to år fortsætter Peter Spøer som adm. direktør for Jeudans datterselskab Jeudan Servicepartner A/S, mens han ved udgangen af i år udtræder af direktionen i Jeudan A/S, som herefter udgøres alene af adm. direktør Per W. Hallgren.

Yderligere oplysninger:

Adm. direktør Per W. Hallgren, tlf. 7010 6070

Jeudan A/S, Bredgade 30, 1260 København K.

Jeudan er Danmarks største børsnoterede ejendoms- og servicevirksomhed. Koncernen investerer i og driver større kontor-, bolig- og detailejendomme i København. Koncernen tilbyder i Jeudan Servicepartner et bredt udbud af ejendomsrelaterede rådgivnings-, service- og bygningsydelser. Strategien sigter mod fortsat vækst og lønsomhed, baseret på kerneværdierne ordentlighed, dygtighed og tilgængelighed. Koncernen har 350 medarbejdere. Jeudans aktier er noteret på Nasdaq Copenhagen (JDAN). www.jeudan.dk.

277.pdf