Meddelelse nr. 03/2016: Aktietilbagekøb

Aktietilbagekøbet løber i perioden fra og med d. 1. december 2015 til og med d. 31. maj 2016. I denne periode vil Strategic Investments A/S købe op til maksimal værdi af DKK 5,0 mio., dog kan der maksimalt købes 7 mio. stk. aktier, i et aktietilbagekøbsprogram efter bestemmelserne i EUs forordning nr. 2273/2003 af d. 22. december 2003, den såkaldte ”Safe Harbour” metode, som værner børsnoterede selskabers bestyrelse og direktion imod overtrædelse af insiderlovgivningen i forbindelse med aktietilbagekøb. Aktietilbagekøbsprogrammet er nærmere beskrevet i selskabs­meddelelse nr. 50/2015 af d. 1. december 2015.

Følgende transaktioner er foretaget under dette program:

Antal aktier Gennemsnitslig købspris Værdi af programmet i DKK
I alt, seneste meddelelse 413.669 0,74 306.665
8. januar 2016 31.000 0,77 23.740
11. januar 2016 32.000 0,76 24.474
12. januar 2016 31.000 0,80 24.645
13. januar 2016 32.000 0,79 25.280
14. januar 2016 29.000 0,78 22.620
Total under aktietilbagekøbsprogrammet 568.669 0,75 427.424

Efter ovennævnte transaktioner ejer Strategic Investments A/S 2.237.122 egne aktier, svarende til 0,80% af selskabets aktiekapital. Det samlede antal aktier i virksomheden er i alt 280.000.000 aktier, inklusive egne aktier.

Eventuelle spørgsmål vedrørende denne meddelelse kan rettes til selskabets admini­stre­rende direktør Kim Mikkelsen på telefon +45 38 40 15 51.

Strategic Investments A/S

15.01.2016_Aktietilbagekøb.pdf