M-Brain Pohjois-Amerikalla menestyksekäs vuosi

M-Brain Oy:n tiedote 19.1.2016 klo 12.00
M-Brainin Pohjois-Amerikalla menestyksekäs vuosi
M-Brainin osalta vuosi 2015 oli erittäin menestyksekäs Pohjois-Amerikassa. M-Brain Americas, M-Brain Groupin tytäryhtiö, sai kumppanikseen useita hyvin arvokkaita uusia asiakkaita sekä syvensi ja laajensi yhteistyötään tärkeiden olemassa olevien asiakkaiden kanssa.
M-Brain Americas on yhdistänyt markkina-, kilpailu- ja mediaseurannan yhden vahvan sateenvarjon alle uraauurtavalla polullaan ja näin tuottanut asiakkailleen ratkaisuja, joiden joukossa ovat muun muassa etulyöntiasemassa oleva seurantateknologia, vahva ihmistyöhön ja teknologiaan perustuva kansainvälinen seuranta, monikansallinen primääritutkimus ja analyysihankkeet, jotka tähtäävät myynnin lisäämiseen sekä neuvontaan seurantatoimintojen pystyttämisen ja optimoinnin suhteen.
M-Brain esimerkiksi sitoutti useat yritykset paranneltuun Intelligence Plaza 7,5 -versioon, joka nykyään sisältää uusia toiminnallisuuksia, kuten mahdollisuuden integroida M-Adaptiven (sosiaalisen median seurantatyökalu), Industry Insightsin (kansainvälinen uutisseuranta) ja SpreadSheetsin (analyysimahdollisuus). Tämän seurauksena eräs telealan yritys kasvatti käyttäjämääräänsä kymmenkertaisesti.
Seurantapuolella M-Brain on kasvattanut kykyään tarjota asiakkailleen mittatilaustyönä tehtyjä seurantapalveluita, jotka sopivat kaikenlaisiin budjetteihin. M-Brain käyttää Customized Intelligence Monitoring -työkaluaan ensisijaisiin seuranta-aiheisiin ja Industry Insights -ratkaisuaan toissijaisiin seuranta-aiheisiin. Eräs pitkäaikainen autonosien valmistaja on hyödyntänyt kyseistä dynaamista mahdollisuutta kaksinkertaistakseen toimituksensa. M-Brain tarjoaa palveluitaan yrityksen strategiatiimille kuukausittain, sillä yritys on huomannut sen suoran vaikutuksen huipputason suoritukseen.
Hankepuolella M-Brain Americas on kasvanut merkittävästi vuoden toisella puoliskolla, etenkin kansainvälisillä markkinoilla ja kilpailuseurannan osalta. Tämä saattaa johtua maailmassa meneillään olevasta taloustilanteen muutoksesta. Eräs suuri ruoantuottaja antoi M-Brainille toimeksiannon arvioida kansainvälisiä markkinoita tavoitteena priorisoida ja tutkia yrityksen strategian kannalta parhaat mahdolliset markkinat.
Kuten yleensä, suuri määrä yrityksiä aloitti yhteistyön M-Brainin kanssa MI-vertailuanalyysiarviointi- ja tiekarttasuunnitelmahankkeiden puitteissa käynnistääkseen maailmanluokan seurantatoimintoja.
Ensi vuoden näkymät ovat lupaavia. "Olemme kasvattaneet bränditietoutta ja parantaneet asemaamme markkinoilla vaikuttavalla Intelligence Solutions -sarjallamme, ja asiakkaamme ovat huomanneet tuotteidemme hyödyn myynnissään. Sen myötä vuosi 2016 näyttää vielä paremmalta kuin edeltävä vuosi," sanoo Thomas Rideg, M-Brain Americasin alueellinen toimitusjohtaja.
Lisätietoja:
Thomas Rideg