Berlin IV A/S - Tvangsindløsning af minoritetsaktionærerne samt afnotering af Berlin IV A/S

Selskabsmeddelelse nr. 2/2016
Århus, 21. januar 2016
CVR. nr. 29 14 98 60

Tvangsindløsning af minoritetsaktionærerne samt afnotering af Berlin IV A/S

Berlin IV A/S har i dag fra dets moderselskab Immeo Dansk Holding ApS modtaget vedlagte meddelelse om Immeo Dansk Holding ApS’ tvangsindløsning af minoritetsaktionærerne i Berlin IV A/S i henhold til selskabslovens §§ 70 og 72.

Henset til, at tvangsindløsningen vil medføre, at Immeo Dansk Holding ApS vil blive ejer af samtlige A- og B-aktier i Berlin IV A/S, der ikke er ejet af selskabet selv, vil selskabet ansøge Nasdaq Copenhagen A/S om, at Berlin IV A/S’ B-aktier slettes fra handel og officiel notering på Nasdaq Copenhagen A/S. Såfremt ansøgningen imødekommes, forventes den sidste handelsdag for selskabets B-aktier at være 18. februar 2016.

Kontaktpersoner:

Eventuelle henvendelser vedrørende selskabsmeddelesen kan rettes til Myriam Despas, e-mail: info@berlin4.dk, telefon: +33(0) 617520822.

Berlin IV A/S ejer og driver en portefølje bestående af 135 ejendomme med i alt 2.735 bolig- og erhvervslejemål beliggende i Berlin. Berlin IV A/S’ B-aktier har siden 2007 været noteret på Nasdaq Copenhagen. www.berlin4.dk

Berlin IV Selskabsmeddelelse nr. 2 2016.pdf IndløsningsmeddelelseBerlinIV21012016.pdf AcceptblanketBerlinIV21012016.pdf