Meddelelse#194-Sletning af Mermaid AS aktier fra handel på First North

Glostrup, 2016-03-21 12:34 CET (GLOBE NEWSWIRE) --

Nasdaq Copenhagen A/S har i dag besluttet at imødekomme Mermaid A/S' anmodning om sletning af selskabets aktier fra handel på First North, således at sidste handelsdag for selskabets aktier vil være den 29. marts 2016.

Der henvises i øvrigt til selskabsmeddelelse nr. 192 af 29. februar 2016, hvoraf det fremgår, at Mermaid A/S' hovedaktionær, MulitQ AB (publ), har iværksat tvangsindløsning af Mermaid A/S' minoritetsaktionærer og at selskabets bestyrelse på den baggrund anmodede Nasdaq Copenhagen A/S om at få selskabets aktier slettet fra handel på First North.

For yderligere oplysninger kontakt venligst:

Adm. Direktør                               Certified Adviser

Henrik Johnsen                             Gert Mortensen

Mermaid A/S                                BDO Statsautoriseret Revisionsaktieselskab Corporate Finance

Tlf. +45 44 52 92 00                      Tlf. +45 23 60 32 88

E-mail: hj@mermaid.dk                 E-mail: gmo@bdo.dk

Mermaid (a part of MultiQ International AB) is Denmark’s leading supplier of digital signage, with offices in Denmark, Norway and Sweden. We have implemented solutions in more than 30 countries. We offer a broad range of products and services for the retail-, the transportation-, the corporate- and the public sectors.

Meddelelse#194-Sletning af Mermaid AS aktier fra handel på First North.pdf