Elovena-uutuuksissa luonnollista energiaa kaurasta ja hedelmistä

Raisio Oyj     Lehdistötiedote 5.4.2016

ELOVENA-UUTUUKSISSA LUONNOLLISTA ENERGIAA KAURASTA JA HEDELMISTÄ

Uudet Elovena Myslit ja Kauraiset Välipalapatukat ovat terveellisiä vaihtoehtoja välipalojen kasvavaan kysyntään. Niissä yhdistyvät kuluttajien toiveet luonnollisista aineksista valmistetuista, maukkaista ja helppokäyttöisistä välipaloista.

Elovena Kauraiset Välipalapatukat on valmistettu täysjyväkaurasta ja hedelmistä ilman lisättyä sokeria. Tarjolla on kaksi makuvaihtoehtoa Elovena Kaurainen Välipalapatukka Vadelma ja Elovena Kaurainen Välipalapatukka Aprikoosi.

– Elovena Kaurainen Välipalapatukka sisältää runsaasti kuitua sekä hyvää energiaa kaurasta ja hedelmistä. Se on hyvä välipala vaikka ennen treenejä, markkinointipäällikkö Tuire Wendelin Raisiolta kertoo.

Elovena Myslit sisältävät reilusti täysjyväviljaa sekä hiutaleina että rapeaksi paahdettuna. Makuvaihtoehtoja on kaksi Elovena Mysli Omena-Manteli ja Elovena Mysli Tumma Suklaa - Vadelma. Herkullinen maku saadaan kaurasta sekä marjoista ja hedelmistä, sokeria on lisätty vain ripaus. Elovena Myslissä on vähemmän rasvaa verrattuna moniin muihin rapeaksi paahdettuihin mysleihin.

Elovena Kaurainen Välipalapatukka

• Makuvaihtoehtoina Aprikoosi ja Vadelma
  • Täysjyväkauraa 26 prosenttia
  • Runsaskuituinen ja laktoositon