SIEVI CAPITAL OYJ:N VARSINAINEN YHTIÖKOKOUS 18.4.2016

SIEVI CAPITAL OYJ PÖRSSITIEDOTE 18.4.2016 KLO 14:30 SIEVI CAPITAL OYJ:N VARSINAINEN YHTIÖKOKOUS 18.4.2016

Sievi Capital Oyj:n varsinainen yhtiökokous on 18.4.2016 pitämässään kokouksessa vahvistanut vuoden 2015 tilinpäätöksen sekä myöntänyt tili- ja vastuuvapauden hallitukselle ja toimitusjohtajalle.

Osinkoa ei jaeta tilikaudelta 2015 hallituksen esityksen mukaisesti. Hallituksen jäsenten lukumääräksi päätettiin kolme varsinaista jäsentä ja yksi varajäsen. Hallituksen varsinaisiksi jäseniksi valittiin Asa-Matti Lyytinen, Seppo Laine ja Jarkko Takanen sekä varajäseneksi Jorma Takanen. Yhtiökokous vahvisti hallituksen puheenjohtajan palkkioksi 1.500 euroa/kk ja hallituksen jäsenen palkkioksi 1.000 euroa/kk sekä hallituksen varajäsenen palkkioksi 1.000 euroa/kokous.

Tilintarkastajalle maksetaan palkkio tilintarkastajan kohtuullisen laskun mukaan. Yhtiön tilintarkastajana toimii KHT-yhteisö KPMG Oy Ab, päävastuullisena tilintarkastajana KHT Antti Kääriäinen. Tilintarkastaja on valittu tehtävään toistaiseksi. Yhtiökokouksen jälkeen pitämässään kokouksessa hallitus valitsi puheenjohtajaksi Asa-Matti Lyytisen.

Yhtiökokouksen pöytäkirja on viimeistään 2.5.2016 alkaen luettavissa yhtiön internet-sivuilla osoitteessa www.sievicapital.com.

SIEVI CAPITAL OYJ

Heikki Vesterinen toimitusjohtaja