Jani Liukkonen siirtyy vastaamaan Ponssen Suomen myynnistä ja huoltopalveluista

Vieremä, Finland, 2016-04-19 12:00 CEST (GLOBE NEWSWIRE) --

Ponssen kotimaan myyntiorganisaatio muuttuu. Tuotantotalouden DI ja metsätalousinsinööri Jani Liukkonen (43) on nimitetty maajohtajaksi vastuualueenaan Suomen myynti ja huoltopalvelut. Muutoksella tiivistetään myynnin ja huollon yhteistyötä.

- Suomi on meille suurin yksittäinen markkina ja haluamme entisestään tehostaa asiakaspalvelua.  Olemme olleet kotimaassa markkinajohtajia usean vuoden ajan ja asiakaskunnan laajuus vaatii jatkuvaa panostamista palvelutarjontaan, Ponsse Oyj:n myynti- ja markkinointijohtaja Jarmo Vidgrén kertoo.

Jani Liukkonen siirtyy uuteen tehtäväänsä kotimaan myyntipäällikön tehtävästä. Hän on aloittanut Ponssen palveluksessa vuonna 2001 varaosamyyjänä, minkä jälkeen hän toimi vaihtokoneiden tuotepäällikkönä. Jani Liukkonen raportoi myynti- ja markkinointijohtaja Jarmo Vidgrénille ja hänen sijaintipaikkansa on Vieremä.

Tällä hetkellä Ponsse tarjoaa Suomessa huoltopalveluja 24 paikkakunnalla. 14 oman palvelukeskuksen lisäksi Suomessa toimii 10 PONSSE-sopimushuoltajaa. Yhteensä noin 2300 rekisteröidyn PONSSE-koneen kantaa palvelee yli 150 huoltopalvelujen ammattilaista.

Vieremällä 19. huhtikuuta 2016

PONSSE OYJ