Obligationer til refinansiering af RT Kort

DLR skal refinansiere obligationerne bag RT-CIBOR6 og RT-CITA6 med udløb 1. juli 2016.

Der vil til brug for auktionerne blive udstedt nye SDO med variabel rente. Obligationerne forventes åbnet i løbet af maj måned, hvor Endelige Vilkår offentliggøres i en prospektmeddelelse.

DLR har valgt at åbne en 4-årig obligation med rentegulv til refinansiering af RT-CIBOR6 samt en 2-årig obligation med rentegulv til refinansiering af RT-CITA6.

Efter refinansiering vil den nye RT-CIBOR6 obligation med udløb i 2020 blive anvendt som tilbudspapir sideløbende med den eksisterende RT-CIBOR6 obligation med udløb i 2019 (DK0006337043). Den nye RT-CITA6 obligation med udløb i 2018 vil ikke blive anvendt som tilbudspapir henset til seriens samlede volumen. Tilbud vil blive afgivet i den eksisterende RT-CITA6 obligation med udløb i 2018 (DK000633585). Ved udløb pr. 1. juli 2018 vil den nye RT-CITA6 obligation blive refinansieret sammen med den eksisterende CITA6 obligation, således at de to obligationer ved refinansieringen sammenlægges i en ISIN kode.

DLR vil ved fremtidige åbninger af variabelt forrentede obligationer afgøre, hvorvidt de nye obligationer skal åbnes uden rentegulv. Dette vil blive meddelt markedet i god tid før en eventuel refinansiering.

Nærmere oplysninger vedrørende de kommende auktioners størrelse og afholdelse heraf vil blive meddelt i særskilt selskabsmeddelelse.

Henvendelse kan rettes til fondschef Erik Bladt, på telefon 33 42 07 37.

DLR Kredit

Obligationer til refinansiering af RT Kort.pdf