HPE tilbyder FastPass Cloud til udvalgte kunder

FastPassCorp og HPE – Hewlett Packard Enterprises – vil nu i fællesskab markedsføre FastPass Cloud som et tillæg til HPE’s succesrige cloud løsning: Service Anywhere. HPE’s produkt er en komplet løsning til effektivisering af forretningsprocesser i IT service desken. Service Anywhere’s kunder kan fremover med FastPass Cloud enkelt og effektivt komme igang med bruger selvbetjening af password problemer. Det reducerer antallet af opkald til service desken, og er dermed med til at forbedre værdien af HPE Service Anywhere. Aftalen indebærer, at de første kunder kan starte med en gratis basal udgave af FastPass Cloud!

På HPE’s årlige nord amerikanske kundekonference Discover 2016 i Las Vegas i begyndelsen af juni vil FasstPassCorp og HPE demonstrere løsningen. Der forventes samlet set omkring 11-12.000 deltagere på arrangementet.

For HPE er gevinsten ved samarbejdet, at Service Anywhere fremstår mere dækkende for alle opgaver i en service desk og dermed forbedrer HPE’s konkurrenceevne. For FastPassCorp er gevinsten tilgang til et meget stort antal kunder over hele verden og i særdeleshed i USA, som forventes at købe ydelser udover den basale gratis tjeneste.

Begge parter har positive forventninger til samarbejdet; men ønsker ikke på nuværende tidspunkt at være mere konkret.

For yderligere informationer se www.fastpasscorp.com/password-reset/hpe-service-anywhere-and-fastpass-cloud/

Pressemeddelelse maj 2016 HPE samarbejde v1_1.pdf