Tilbudsdokument, tilbudsannonce og acceptblanket vedrørende det anbefalede fremsatte frivillige offentlige købstilbud – rettelse af trykfejl

På vegne af Layout Bidco A/S, et selskab tilknyttet 3i Group plc og visse investeringsenheder forvaltet af 3i Investments plc, offentliggøres hermed det som bilag vedlagte tilbudsdokument, tilbudsannonce og acceptblanket i en revideret dansk version vedrørende det fremsatte anbefalede frivillige offentlige købstilbud til aktionærerne i BoConcept Holding A/S. Tilbudsannoncen og acceptblanketten er indeholdt i tilbudsdokumentet som bilag 1 og 2. Offentliggørelse sker i medfør af § 4, stk. 2 i bekendtgørelse nr. 562 af 2. juni 2014 om overtagelsestilbud. Den vedlagte version vil blive udsendt til alle kendte aktionærer.

I den dansksprogede udgave af tilbudsannoncen er der side 26 nederst rettet en trykfejl i B-aktie prisen i forhold til det dokument, der blev udsendt den 7. juni 2016, og som var godkendt af Finanstilsynet.

Peter Thorsen
Bestyrelsesformand, BoConcept Holding A/S

Henvendelser og spørgsmål vedrørende tilbudsdokumentet, tilbudsannoncen og købstilbuddet bedes stilet til Layout Bidco A/S: Per Bech Thomsen, Impact Partners, på pbt@impactpartners.dk eller tlf.: +45 31 37 31 33.

Øvrige henvendelser vedrørende denne selskabsmeddelelse kan rettes til BoConcept Holding A/S:
         Bestyrelsesformand Peter Thorsen, på pt@kirkthorsen.dk eller tlf.: +45 40 70 06 76.

FB 100616_6_dk.pdf Tilbudsdokument.pdf