Bestyrelsen i Dansk Industri Invest A/S har besluttet at ingive konkursbegæring

Skive, Danmark, 2016-09-08 09:06 CEST (GLOBE NEWSWIRE) -- Dansk Industri Invest A/S

Selskabsmeddelelse

Bestyrelsen i Dansk Industri Invest A/S har  besluttet at indgive konkursbegæring.

Med henvisning til tidligere selskabsmeddelelser, herunder af 15. januar 2016, 4. maj 2016 og 31. august 2016, er det med beklagelse at bestyrelsen meddeler, at det ikke længere er muligt at gennemføre en solvent afvikling af selskabet, da selskabets kreditinstitutter, som samtidig er selskabets største kreditorer, har meddelt, at de ikke længere vil stille kreditfaciliteter til rådighed for en sådan proces.

Bestyrelsen og direktionen har vendt alle muligheder i forsøget på at finde en løsning til fordel for  selskabets aktionærer, hvilket desværre ikke har vist sig muligt.

Selskabet er ikke længere i stand til at opfylde dets forpligtigelser, efterhånden som de forfalder, og selskabet er dermed insolvent.

På denne baggrund ser bestyrelsen ingen anden mulighed end at indgive konkursbegæring ved Retten i Viborg, hvilket vil blive gjort hurtigst muligt.

Eventuelle henvendelser vedrørende denne meddelelse kan ske til bestyrelsesformand Jørgen Møller-Rasmussen på telefon 23 20 50 50.

12_Selskabsmeddelelse_20160908.pdf