Investeringsforeningen Sydinvest, ajourført prospekt

Selskabsmeddelelse 60/2016

Det ajourførte prospekt er vedlagt, de væsentligste ændringer i prospektet er følgende:

Management honorar forhøjes med 0,1 pct. for Verden Ligevægt & Value A DKK, Verden Ligevægt & Value A DKK Akk, SCANDI KL, Europa Ligevægt & Value KL, BRIK KL, BRIK Akkumulerende KL, Latinamerika KL, Fjernøsten KL, Fjernøsten A DKK Akk, USA Ligevægt & Value KL, Afrika KL, Globale EM-aktier KL og Globale EM-aktier A DKK Akk.

Management honorar nedsættes med 0,1 pct. for Virksomhedsobligationer IG KL

Beskrivelsen af depotselskabets opgaver og delegering heraf er præciseret

Beskrivelsen af vederlag til bestyrelse, investeringsforvaltningsselskab og Finanstilsynet er udbygget

Dannebrog KL og Dannebrog Akkumulerende KL udgår, da afdelingerne er fusioneret ind i hhv. Mellemlange Obligationer KL og Mellemlange Obligationer Akkumulerende KL

Afdeling HøjrenteLande Korte Obligationer Akkumulerende KL bliver til en andelsklasse og skifter navn til HøjrenteLande Korte Obligationer A DKK Akk og Afdeling Virksomhedsobligationer IG KL bliver til en andelsklasse og skifter navn til Virksomhedsobligationer IG A DKK.

Herudover er der foretaget mindre redaktionelle ændringer.

Ajourført Central Investorinformation for alle foreningens afdelinger og andelsklasser kan findes på foreningens hjemmeside www.sydinvest.dk.

Syd Fund Management A/S

SI 2016.10.01 Samleprospekt DK_Final-underskrevet.pdf