Investeringsforeningen Jyske Invest lancerer ny afdeling: Jyske Invest Virksomhedsobligationer Special KL

Investeringsforeningen Jyske Invest lancerer afdelingen Jyske Invest Virksomhedsobligationer Special KL, som investerer på samme måde som Jyske Invest Virksomhedsobligationer, men med fravalg af udvalgte selskaber baseret på etiske vurderinger. I den forbindelse offentliggør foreningen ajourført prospekt. Her fremhæves de vigtigste ændringer.

• Den nye afdeling Jyske Invest Virksomhedsobligationer Special KL er sat ind i prospektet.
  • Teksten om risikoindikator under hver afdeling er præciseret og tilføjet: ”Afdelingens risikoindikator, der er baseret på historiske data, giver ikke nødvendigvis et pålideligt billede af den fremtidige risikoindikator.”

Endvidere er der sket mindre præciseringer og redaktionelle ændringer.

Afdelingen Jyske Invest Virksomhedsobligationer Special KL er optaget til handel på Nasdaq Copenhagen A/S fra og med d. 7. december 2016.

Meddelelse om formue og antal investorer bliver offentliggjort via en selskabsmeddelelse senest d. 6. december 2016.

Prospektet og de opdaterede vedtægter kan ses på vores hjemmeside på jyskeinvest.dk.

Risiko

En investering i Jyske Invest Virksomhedsobligationer Special KL er ikke uden risiko, som nærmere beskrevet i prospektet. Afdelingen vil blive placeret på trin 4 på risikoskalaen, som også oplyst i Central Investorinformation. Se nærmere på hjemmesiden jyskeinvest.dk fra d. 1. december 2016.

40 - 2016 Opdatering af prospekt - Jyske Invest Virksomhedsobligationer Special KL.pdf 40b - 2016 Vedtægter Jyske Invest.pdf 40a - 2016 Prospekt Jyske Invest.pdf