Årsrapport 2016 – Investeringsforeningen Jyske Invest

Bestyrelsen for Investeringsforeningen Jyske Invest har godkendt årsrapporten for 2016 på sit møde den 22. februar 2017.

Det samlede regnskabsmæssige resultat i foreningen er et overskud på 2.972 mio. kr. (i 2015 var der et overskud på 2.105 mio. kr.). Den samlede formueværdi i Investeringsforeningen Jyske Invest var ved udgangen af 2016 55.960 mio. kr., hvilket er en stigning på 3,9% i forhold til 2015. Der var emissioner (netto) på i alt 785 mio. kr. Samtidig blev der i regnskabsåret udbetalt 1.665 mio. kr. i udbytter.

Resultaterne i foreningens afdelinger og de udbytter, som bestyrelsen vil indstille til generalforsamlingens godkendelse, fremgår af Årsrapport 2016, som vedlægges. Årsrapport 2016 kan ligeledes ses på foreningens hjemmeside jyskeinvest.dk.

Generalforsamling den 23. marts 2017

Investeringsforeningen Jyske Invest afholder sammen med Kapitalforeningen Jyske Portefølje ordinær generalforsamling torsdag den 23. marts 2017 kl. 17.30 i Jysk Musikteater, Papirfabrikken 80, 8600 Silkeborg. Dagsorden offentliggøres på foreningens hjemmeside jyskeinvest.dk.

9 - 2017 Årsrapport 2016 - Investeringsforeningen Jyske Invest.pdf Jyske Invest Årsrapport 2016.pdf