Afnotering og overflytning af fire afdelinger i Investeringsforeningen Jyske Invest

Foreningen har søgt om afnotering af fire afdelinger den 2. marts 2017. Nasdaq Copenhagen A/S har nu godkendt afnoteringen.

De fire afdelinger, som er nævnt nedenfor, bliver afnoteret og slettet fra handel på Nasdaq Copenhagen A/S med sidste handelsdag fredag den 31. marts 2017.

Afdelingerne bliver overflyttet fra Investeringsforeningen Jyske Invest til Investeringsforeningen Jyske Portefølje med virkning fra den 3. april 2017. Afdelingerne ændrer samtidig navn, som det ses af nedenstående tabel. Overflytningen og navneændringen sker i overensstemmelse med Plan for overflytning, som blev vedtaget på en ekstraordinær generalforsamlingen den 15. november 2016.

ISIN Nuværende afdelingsnavn Afdelingsnavn pr. den 3. april
DK0060259356 Pensionspleje – Dæmpet Dæmpet akk KL
DK0060259430 Pensionspleje – Stabil Stabil akk KL
DK0060259786 Pensionspleje – Balanceret Balanceret akk KL
DK0060259513 Pensionspleje – Vækst Vækst akk KL

Investorerne kan efter afnoteringen ikke handle afdelingerne på Nasdaq Copenhagen A/S. Afnoteringen forventes ikke at medføre væsentlige ændringer i investorernes mulighed for at handle. Andelene vil fortsat kunne handles igennem Jyske Bank på almindelige vilkår. Beskrivelser af afdelingerne vil fremover kunne ses på www.jyskeportefolje.dk hvor prospekt og central investorinformation kan findes.

14 - 2017 Godkendelse af afnotering.pdf