Offentliggørelse af prospekter for Investeringsforeningen Danske Invest og Investeringsforeningen Danske Invest Select

Vi skal herved oplyse, at der er foretaget ændringer til prospekterne i Investeringsforeningen Danske Invest og Investeringsforeningen Danske Invest Select.

Der er foretaget ændringer i bestyrelsesinstrukserne i afdelingerne Europa Fokus KL og Europa Fokus – Akkumulerende KL under Investeringsforeningen Danske Invest og afdeling Europe Focus KL under Investeringsforeningen Danske Invest Select. Konsekvensen af de ændrede bestyrelsesinstrukser er nye bilag 3, 5, 6 og 13 i begge prospekter

Der er foretaget ændringer i bestyrelsesinstrukserne i afdelingerne Global Equity Solution KL og Global Equity Solution – Akkumulerende KL. Ændringerne er indarbejdet i bilag 13 i prospektet for Investeringsforeningen Danske Invest Select

Prospekterne kan fra i dag ses på www.danskeinvest.dk eller rekvireres hos Danske Invest Management A/S.

Yderligere oplysninger kan fås hos undertegnede.

DANSKE INVEST

MANAGEMENT A/S