Advanced Energy Terima Anugerah Kecemerlangan Pembekal dari Pelanggan Semikonduktor China, NAURA Technology Group Co. Ltd.


FORT COLLINS, Colo., June 15, 2017 (GLOBE NEWSWIRE) -- Advanced Energy Industries, Inc. (Nasdaq:AEIS), peneraju global dalam penukaran kuasa kepersisan, hari ini mengumumkan bahawa syarikat itu telah diiktiraf sebagai pembekal pembuatan semikonduktor elit dengan anugerah kecemerlangan daripada NAURA Technology Group Co., Ltd. (Naura).

Pembekal peralatan pemrosesan wafer besar kepada industri semikonduktor, Naura menamakan beberapa pembekal cemerlang semasa persidangan pembekal sulungnya yang menumpukan kepada trend industri semikonduktor dan inovasi usaha sama yang diadakan pada 26 Mei di Beijing. Lebih daripada 200 rakan kongsi pembekal hadir dan Advanced Energy menerima penghormatan tertinggi dengan anugerah "Excellent Partner", kelas anugerah tertinggi pada majlis itu.

"Perkongsian Advanced Energy sentiasa menjadi asas kepada kejayaan kami, dan adalah satu penghormatan untuk diiktiraf sebagai rakan kongsi Naura yang dipercayai dalam pembangunan bekalan kuasa RF dan rangkaian sepadan untuk teknologi maju, sistem CVD, PECVD dan lain-lain," kata Yuval Wasserman, Presiden dan Ketua Pegawai Eksekutif Advanced Energy. "Anugerah ini adalah bukti kepada kepimpinan teknologi kami serta kerja sama teknikal dan tindak balas pantas terhadap keperluan pelanggan, terutamanya di China, tempat pertumbuhan dan pelaburan dalam teknologi melambung naik."

"Kami ingin mengucapkan terima kasih kepada Energy Advanced atas sokongan jangka panjang kepada Naura dengan teknologi kuasa proses unggul dan tindak balas teknikal dan perkhidmatan yang boleh dipercayai," kata Zhao Jinrong, Presiden dan Ketua Pegawai Eksekutif Naura. "Pertumbuhan cepat Naura ini memerlukan kerjasama yang lebih rapat dengan pembekal klasik seperti AE. Pada masa depan, kami menjangkakan kerjasama lanjut di antara Naura dan Advanced Energy untuk merealisasikan strategi menang-menang dalam industri semikonduktor."

Teknologi penukaran kuasa kepersisan Advanced Energy telah direka ke dalam sistem semikonduktor dan nanoteknologi terkemuka di seluruh dunia sejak lebih daripada 36 tahun. Advanced Energy mempunyai rangkaian global jualan, perkhidmatan dan kemudahan perkilangan di seluruh Amerika Utara, Eropah dan Asia, termasuk kemudahan di Beijing, Shanghai, Shenzhen dan Xi'an untuk menyokong pelanggan semikonduktor dan perindustriannya.

Mengenai Advanced Energy

Advanced Energy (Nasdaq:AEIS) adalah peneraju global dalam kuasa inovatif dan teknologi kawalan untuk penyelesaian kuasa kepersisan, pertumbuhan tinggi untuk penggunaan proses filem nipis dan perindustrian. Advanced Energy beribu pejabat di Fort Collins, Colorado dengan sokongan dan lokasi perkhidmatan khusus di seluruh dunia. Untuk maklumat lanjut, sila lawati www.advanced-energy.com.

Mengenai NAURA Technology Group Co., Ltd.

NAURA Technology Group Co., Ltd. adalah sebuah syarikat terkemuka bagi peralatan teknologi canggih litar bersepadu di China. Syarikat ini terbentuk melalui penyusunan semula strategik di antara Beijing Sevenstar Electronics Co., Ltd dan Beijing North Microelectronics Co., Ltd. Untuk mendapatkan maklumat lanjut, sila lawati www.naura.com.


            

Contact Data