Advanced Energy Meraikan Pembukaan Besar-Besaran Pusat Servis Tokyo, Jepun

Kemudahan Servis dan Pembaikan Khusus Meningkatkan dan Memudahkan Pengalaman Perkhidmatan, Menyediakan Akses Serantau Kepada Penyelesaian Perkhidmatan Peneraju Industri yang akan Menurunkan Kos Pemilikan


TACHIKAWA, Jepun, June 30, 2017 (GLOBE NEWSWIRE) -- Advanced Energy Industries, Inc. (Nasdaq:AEIS), peneraju global dalam penukaran kuasa persis, hari ini mengumumkan pembukaan pusat servis di Tachikawa, Jepun. Kemudahan baru ini, dikhususkan untuk perkhidmatan dan operasi pembaikan, memperluaskan jejak global syarikat untuk menyokong pelanggan pembuatan semikonduktor di Jepun. Pusat servis tersebut membolehkan Advanced Energy® (AE®) untuk melibatkan diri secara lebih langsung dengan pelanggan dan memberi respons kepada permintaan pelanggan yang semakin meningkat untuk perkhidmatan jangka panjang, berkualiti tinggi di rantau ini.

"Hubungan pelanggan kami dibina atas kepercayaan, dan kami selalu mengambil pendekatan pelanggan yang sangat responsif," ujar Yuval Wasserman, Presiden dan CEO Advanced Energy. Pembukaan pusat servis Tachikawa adalah hasil daripada mendengar, kemudian meningkatkan dan memudahkan pengalaman perkhidmatan dengan pusat perkhidmatan dan pembaikan yang dikhususkan untuk pelanggan semikonduktor kami di Jepun. "

Mike McDonald, naib presiden perkhidmatan global Advanced Energy, menambah, "Kami sangat teruja untuk membawa keupayaan perkhidmatan kami lebih dekat dengan pelanggan kami di Jepun. Kami mempunyai portfolio penawaran perkhidmatan yang luas yang akan lebih berkesan diberikan dari pusat pembaikan baru kami di Tachikawa. Penyelesaian utama dalam industri kami jelas lebih hebat daripada perkhidmatan pihak ketiga, mengurangkan kos pemilikan dalam proses pembuatan semikonduktor dan proses pembuatan filem tipis yang berkaitan. Kami telah membuat pelaburan yang besar dalam aset tetap dan infrastruktur dan berharap untuk memanfaatkannya dengan baik dengan menawarkan pengurusan kitaran hayat yang mempunyai kualiti tertinggi dan paling responsif bagi produk dan perkhidmatan yang ada.”

Advanced Energy akan menganjurkan majlis persendirian untuk secara rasmi menandakan pembukaan besar-besaran pusat perkhidmatan Tachikawa pada 30 Jun. Pemimpin dari akaun utama, bersama anggota pasukan pengurusan AE, akan berucap pada majlis dedikasi. Tetamu terkenal termasuk wakil tempatan dan beberapa pegawai tinggi di industri semikonduktor akan menerima lawatan ke kemudahan tersebut dan menikmati sambutan peribadi.

"Kami amat berbesar hati bahawa pusat servis di negara Advanced Energy berada di sini untuk menyokong kami," ujar seorang eksekutif dari pembuat peralatan semikonduktor besar. "Kehadiran kemudahan pembaikan Advanced Energy tempatan akan mengurangkan masa henti alat dengan menyediakan pemulihan yang cepat. Ini juga akan membolehkan organisasi kami mengembalikan pembaikan produk AE kepada AE berbanding syarikat pembaikan pihak ketiga yang kurang boleh dipercayai."

Pusat perkhidmatan Tachikawa mengikuti pembukaan pusat servis pada awal tahun ini di Xi'an, China. Kemudahan baru ini menyediakan pelanggan di Asia perkhidmatan kitar hayat berkualiti tinggi yang mereka perlukan, mempercepat kitaran pembaikan dan menyelaraskan pengalaman perkhidmatan. Tambahan terbaru ini adalah salah satu daripada 14 pusat perkhidmatan di seluruh dunia dan salah satu daripada dua kemudahan tempatan di Jepun—di Ichigaya dan sekarang Tachikawa. Ramai pelanggan bergantung pada AE untuk menyimpan alat ganti, menyediakan jaminan lanjutan dan mempercepatkan pembaikan untuk memastikan pengeluaran bergerak.  

Mengenai Advanced Energy

Advanced Energy (Nasdaq:AEIS) ialah peneraju global dalam kuasa inovatif dan teknologi kawalan untuk pertumbuhan tinggi, penyelesaian kuasa ketepatan untuk proses filem nipis dan aplikasi perindustrian. Advanced Energy beribu pejabat di Fort Collins, Colorado, dengan lokasi sokongan dan perkhidmatan khusus di seluruh dunia.


            

Contact Data