Finansministeriets koncern har indgået kontrakt med cBrain om leverance af F2 til departementet og underliggende styrelser

København, 2017-07-06 14:38 CEST (GLOBE NEWSWIRE) --

cBrain har indgået kontrakt med Finansministeriet om leverance af et nyt sags- og dokumenthåndteringssystem baseret på cBrains standardsystem F2.

Foruden Finansministeriets departement inkluderer det også Moderniseringsstyrelsen, Statens Administration, Statens IT og Digitaliseringsstyrelsen.

Aftalen er vigtig for cBrain. Aftalen viser, at cBrain fortsat vinder markedsandele som leverandør til den danske centraladministration, hvor mere end halvdelen af departementerne nu har valgt F2 som deres digitale produktionssystem, samtidig med at cBrain er godt på vej til også at blive en vigtig leverandør til styrelserne. I den forbindelse noteres det, at det er første gang, at cBrain indgår en aftale, som dækker leverance til en hel ministeriel koncern, både departement og styrelser, i dette tilfælde ca. 1.200 brugere.

Per Tejs Knudsen, CEO