Raute Oyj:n taloudellinen tiedottaminen vuonna 2018

Lahti, 2017-09-25 15:00 CEST (GLOBE NEWSWIRE) -- RAUTE OYJ PÖRSSITIEDOTE 25.9.2017 klo 16.00

RAUTE OYJ:N TALOUDELLINEN TIEDOTTAMINEN VUONNA 2018

Raute Oyj julkaisee tiedotteen vuoden 2017 tilinpäätöksestä torstaina 15.2.2018.

Rauten puolivuosikatsaus ja kaksi osavuosikatsausta julkaistaan seuraavasti:
- osavuosikatsaus tammi-maaliskuu perjantaina 27.4.2018
- puolivuosikatsaus tammi-kesäkuu tiistaina 31.7.2018
- osavuosikatsaus tammi-syyskuu keskiviikkona 31.10.2018.

Raute Oyj:n varsinainen yhtiökokous on suunniteltu pidettäväksi Lahdessa torstaina 22.3.2018.

RAUTE OYJ
Arja Hakala
talousjohtaja

LISÄTIETOJA:
Talousjohtaja Arja Hakala, matkapuhelin 0400 710 387
Mahdolliset soittopyynnöt Arja Hakalalle: konsernijohdon assistentti Eija Salminen, puh. 050 380 1517

JAKELU:
Nasdaq Helsinki Oy, keskeiset tiedotusvälineet, www.raute.com

RAUTE LYHYESTI:
Raute on maailmanlaajuisesti toimiva teknologia- ja palveluyritys. Rauten asiakkaat ovat puutuoteteollisuudessa toimivia yrityksiä, joiden valmistamia puutuotteita ovat viilu, vaneri, LVL (Laminated Veneer Lumber, viilupalkki) ja sahatavara. Teknologiatarjonta kattaa viilun, vanerin ja LVL:n koko tuotantoprosessin sekä erityismittalaitteita sahatavaralle. Tehdaslaajuisten kokonaisuuksien toimittajana Raute on maailmanlaajuinen markkinajohtaja niin vaneri- kuin LVL-teollisuudessa. Kokonaispalvelukonseptiin kuuluvat lisäksi teknologiapalvelut varaosatoimituksista säännölliseen kunnossapitoon ja konekannan modernisointeihin. Rauten päätoimipiste sijaitsee Lahden Nastolassa. Muut omat tuotantoyksiköt ovat Kajaanissa, Vancouverin alueella Kanadassa, Shanghain alueella Kiinassa ja Pullmanissa, Washingtonin osavaltiossa Yhdysvalloissa. Rauten liikevaihto vuonna 2016 oli 113,1 miljoonaa euroa. Henkilöstön määrä vuoden 2016 lopussa oli 643. Lisätietoja yhtiöstä: www.raute.com.