SSH COMMUNICATIONS SECURITY OYJ:N OSAKKEIDEN MERKINTÄ OPTIOTODISTUKSILLA

Helsinki, Suomi, 2017-10-03 09:00 CEST (GLOBE NEWSWIRE) --

SSH Communications Security Oyj:n osakkeita on merkitty I/2012 optio-ohjelman optiotodistuksilla 46.000 kappaletta.

Yhtiön hallitus hyväksyi yhtiökokouksen valtuutuksen perusteella 27.7.2012 optio-ohjelman I/2012.

Osakemerkinnöistä johtuva osakepääoman korotus, yhteensä 1.380,00 euroa on merkitty kaupparekisteriin tänään. SSH Communications Security Oyj:n osakepääoma on korotuksen jälkeen 1.153.226,49 euroa ja osakkeiden kokonaismäärä on 38.440.883 kappaletta.

Uudet osakkeet on tänään merkitty kaupparekisteriin. Nyt merkityt uudet osakkeet tullaan listaamaan Nasdaq Helsinki Oy:n päälistalla yhdessä vanhojen osakkeiden kanssa ja ne tulevat olemaan kaupankäynnin kohteena.

Helsinki, 3.10.2017

SSH Communications Security Oyj

Helena Kukkonen
Talousjohtaja

Lisätietoja:
Helena Kukkonen, talousjohtaja, puh. +358 40 835 3440

Jakelu:

www.ssh.com

SSH Communications Security
SSH Communications Security suunnittelee ja toimittaa yrityskäyttöön vaativia tietoturvaratkaisuja, jotka valvovat, säätelevät, ja automatisoivat turvattuja yhteyksiä liiketoimintakriittiseen informaatioon. Yhtiö on maailmanlaajuiseksi standardiksi muodostuneen SSH protokollan alkuperäinen keksijä. Vaativat asiakkaat ympäri maailman luottavat ratkaisuihin (kuten Universal SSH Key Manager -tuotteeseen) liiketoimintojensa suojauksessa, toimintakulujensa optimoinnissa, ja tietoturvariskiensä hallinnassa. Yhtiö toimii maailmanlaajuisesti, ja ylläpitää toimipisteitä Helsingin pääkonttorin ja myynti-partneriverkoston lisäksi Pohjois-Amerikassa, Manner-Euroopassa, sekä Aasiassa. Yhtiön osakkeet (SSH1V) on listattu Helsingin pörssissä. Lisätietoja meistä löydät Internet-osoitteestamme www.ssh.com.