Hoylu AB: Hoylu meddelar återförsäljaravtal med Connection®

Hoylu och Connection® skriver under ett återförsäljaravtal som ger Connection® partners och kunder en omedelbar åtkomst till Hoylus programvara och produkter.

Malmö, den 17 oktober 2017 - Hoylu, ett ledande företag inom samarbetslösningar för företag, meddelar idag ett återförsäljaravtal med Connection® (PC Connection, Inc.; NASDAQ: CNXN), Ett amerikanskt ledande företag som levererar ett komplett utbud av IT (IT)-lösningar till företag, statliga verksamheter och utbildnings säten. Hoylu's programsvit, mjukvara och produkter blir omedelbart tillgängliga och kommer därför att vara en strömlinjeformad resurs för kunder som använder sig av Hoylus produkter och lösningar.

"Vi är oerhört stolta och glada över den nya relationen med Connection, och detta kommer att innebära en helt ny räckvidd och tillgänglighet som kunderna får till våra produkter", säger Stein Revelsby, VD på Hoylu ". "Connection har en omfattande räckvidd inom IT världen och ett otroligt bra rykte för att leverera högkvalitativa produkter och tjänster till sina kunder ".

Hoylus lösningar och mjukvara erbjuder nya och spännande sätt att samarbeta bättre, snabbare och mer effektivt. Mjukvaran Hoylu Software Suite är baserad på år av forskning, och är designad för att erbjuda den bästa möjliga användarupplevelsen för enskilda personer eller grupper som arbetar med idéskapande, kreativt samarbete och presentationer.

För mer information, kontakta:

Stein Revelsby, VD på Hoylu + 1 213 440 2499 e-post: SR@hoylu.com

Karl Wiersholm, CFO på Hoylu + 1 425 829 2316 e-post: kW@hoylu.com

Hoylu AB

Hoylu levererar lösningar för presentationer, idéskapande och samarbete, med fokus på användarupplevelsen. Hoylu inriktar sig främst på företagslösningar för kreativt samarbete, kombinerat med displayer och teknologier för intuitiv input. Detta inkluderar även Internet of Things och teknologier för att förenkla samarbete mellan olika geografiska platser, för att förenkla arbetsprocesser och uppnå högre effektivitet och kreativitet. För mer information, besök: www.hoylu.com eller www.introduce.se/foretag/hoylu

Connection

PC-Connection, Inc. och dess dotterbolag, dba Connection, (www.connection.com; NASDAQ: CNXN) är ett Fortune 1000-företag med huvudkontor i Merrimack, NH, USA. Med kontor i hela USA levererar Connection specialkonfigurerade datorsystem från dess ISO 9001: 2008 certifierade, tekniska, konfigurations laboratorium och distributionscentral i Wilmington, OH. Företaget har dessutom fler än 2500 tekniska certifieringar för att säkerställa att de kan lösa de mest komplexa frågorna från sina kunder. Connection tillhandahåller även internationella kunder sina tjänster genom dotterbolaget GlobalServe, ett globalt IT-upphandlings och service management företag. Investerare och media kan hitta mer information om Connection på http://ir.connection.com.

Kortnamn: Hoylu

Marknadsplats: Nasdaq First North Stockholm

Certified Adviser: Remium Nordic AB +46(0)84543200

Publicering