ARVOPAPERIMARKKINALAIN 9 LUVUN 10 PYKÄLÄN MUKAINEN ILMOITUS ORAVA ASUNTORAHASTOA KOSKEVAN OMISTUSOSUUDEN MUUTOKSESTA

Orava Asuntorahasto Oyj

Pörssitiedote 20.10.2017 klo 9.45

ARVOPAPERIMARKKINALAIN 9 LUVUN 10 PYKÄLÄN MUKAINEN ILMOITUS ORAVA ASUNTORAHASTOA KOSKEVAN OMISTUSOSUUDEN MUUTOKSESTA

Orava Asuntorahasto Oyj (y-tunnus 2382127-4) on 19.10.2017 vastaanottanut Arvopaperimarkkinalain 9 luvun 5 pykälän mukaisen liputusilmoituksen. Investors House Oyj:n omistusosuus on ylittänyt 25 %:n rajan Orava Asuntorahasto Oyj:n osakkeista Investors House Oyj:n toteuttaman vaihtotarjouksen seurauksena. Ilmoituksen mukaan Investors House Oyj omistaa 2 414 582 Orava Asuntorahasto Oyj:n osaketta 18.10.2017, joka vastaa 25,2 % omistusosuutta Orava Asuntorahasto Oyj:n osakkeista.

Osuus on laskettu suhteessa kaupparekisteriin 24.1.2017 rekisteröityyn osakemäärään 9 598 910 osaketta ja siihen liittyvään äänimäärään. Yhtiöllä on yksi osakesarja, ja jokainen osake tuottaa yhden äänen.

Helsinki 20.10.2017

Orava Asuntorahasto Oyj