Nasdaq Nordic on päättänyt siirtää warranttien ja sertifikaattien markkinasegmentit Kööpenhaminan, Helsingin ja Tukholman säännellyiltä markkinapaikoilta operoimalleen markkinapaikalle First North Multilateral Trading Facilities(First North MTF). Tämän johdosta Nordea Bank AB:n (publ) pörssinoteeratut sijoitustuotteet, kuten Bull & Bear -sertifikaatit, Minifutuurit, Warrantit ja Turbowarrantit siirretään First North MTF:lle.

Tärkeää tietoa ja päivämääriä:

• Kaupankäynti siirtyy säännellyiltä markkinoilta monenkeskiseen kaupankäyntijärjestelmään. Muutos voi edellyttää toimenpiteitä niiltä sijoittajilta, joilla on rajoituksia omistaa säännellyille markkinoille listaamattomia instrumentteja
  • Voit edelleen käydä kauppaa pörssinoteeratuilla sijoitustuotteilla Nordea Investorissa , Nordnetissa tai sijoitusneuvojasi tai arvopaperivälittäjäsi kautta
  • Instrumentit* siirretään illalla 30.11.2017, ja muutos on voimassa 1.12.2017 lukien
  • Kaupankäynti First North MTF:llä alkaa pörssin normaaliin aukeamisaikaan 1.12.2017
  • Siirto voi vaikuttaa kaupankäyntiin siirtymäprosessin aikana

Lisätietoa siirron taustoista ja vaikutuksista löydät Nasdaq Nordicin tiedotteista 31.10.2017, 13.10.2017, 5.10.2017 ja 15.9.2017 (Nasdaqin tiedote)

Mikäli sinulla on kysymyksiä, voit olla yhteydessä Nordeaan.

*Siirrolla on vaikutusta seuraaviin Nordean tuotteisiin: Bull & Bear -sertifikaatit, Minifutuurit, Warrantit ja Turbo Warrantit