Børshandlede produkter udstedt af SEB bliver flyttet fra Nasdaqs regulerede marked i København til First North Multilateral Trading Facilities

Nasdaq Nordic har besluttet at flytte markedssegmentet for visse børshandlede produkter fra det INET regulerede marked i København til First North Multilateral Trading Facilities (MTFs) drevet af Nasdaq. På baggrund af dette bliver visse børshandlede produkter udstedt af Skandinaviska Enskilda Banken AB (publ), som eksempelvis Bull & Bear certifikater og Mini Futures, flyttet til First North MTFs.

Vigtig information og datoer:

• Handel med Bull & Bear certifikater og Mini Futures vil flytte fra et reguleret marked til en multilateral handelsfacilitet. Investorer med restriktioner om at holde certifikater, der ikke er listet på et reguleret marked, bør være opmærksomme på, om de skal foretage sig noget i den anledning.
  • Du kan som tidligere handle Bull & Bear certifikater og Mini Futures gennem SEB, din rådgiver eller din børsmægler.
  • De omhandlede instrumenter* vil blive flyttet om aftenen den 30. november 2017, og flytningen vil være effektueret 1. december 2017.
  • Handel på First North MTF vil påbegynde ved normal børsåbning den 1. december 2017.
  • Handel med Bull & Bear certifikater og Mini Futures kan blive påvirket i forbindelse med flytningen.

Yderligere information kan ses i Nasdaq Nordics meddelelser fra 15. september 2017, 5. oktober 2017, 13. oktober 2017 og 31. oktober 2017 som findes her.

Ved spørgsmål til ovenstående kan SEB kontaktes på SDCertifikat@seb.se.

• Følgende instrumenter udstedt af Skandinaviska Enskilda Banken AB (publ) bliver omfattet af flytningen: Bull & Bear certifikater og Mini Futures.