Hoylu AB: Hoylu släpper sin senaste uppdatering till software suite inklusive cross-plattforms support och dynamisk arbetsplats länkning.

Hoylu meddelade idag det omedelbara globala släppet av Hoylu Software Suite version 3.3 med flera viktiga funktioner som är utformade för att öka stödet till ytterligare plattformar, tillhandahålla cross-plattformer mellan applikationer och lägga till nytt stöd för fler innehållstyper.

Malmö den 1 december 2017-Hoylu, ett ledande företag inom samarbetslösningar för företag, meddelade idag den officiella utgåvan av den uppdaterade Hoylu Software Suite för företag och enskilda användare. Den nya versionen ger stöd till webbläsare och även alla operativsystem och enheter, vilket gör Hoylu's Sketch-program tillgängligt på Windows, Mac, IOS och Android-enheter, liksom PC-mindre Smart-TV och mobila enheter. Dessutom kan arbetsytor snabbt och enkelt delas med nya användare via en webbläsarlänk och kan integreras i populära konferenssystem.

Dessutom ger den nya versionen möjligheten att skapa dynamiska länkar inom arbetsytor till externt och tredje parts innehåll. Detta gör det möjligt att ansluta arbetsytor till innehållsförteckningar, så att användare snabbt och enkelt kan bygga planer och genomföra granskningar och ge en uppslukande upplevelse på alla Hoylu-arbetsytor.

Hoylu har också lagt till nya innehållstyper som automatiskt kan placeras eller fästas i en arbetsyta, inklusive extra ikoner och emoji-support. Med utgångspunkt i Hoylu stöd för inhemskt innehåll och applikationer från tredje part, förväntas denna funktionalitet ge ytterligare fördel för användare som har befintliga verktyg och processer som de vill utnyttja på sina Hoylu produkter.

"Vi är oerhört stolta över vår nya version och är väldigt mycket glada över att det blir tillgängligt för våra nya och befintliga kunder. På Hoylu lyssnar vi varje dag på kundrespons och söker ständigt nya sätt att göra sina liv mer produktiva och roliga, säger Stein Revelsby VD på Hoylu. "Vi har arbetat hårt för att etablera några av de bästa partnerskapen i världen för att få vår vision om samarbete på arbetsplatsen till liv och med vår utökade support och integration av partners och lösningar från tredje part levererar vi löftet om att tillåta människor att Anslut överallt, när som helst, på ett friktionslöst och engagerande sätt. "

Den uppdaterade utgåvan och den nya funktionaliteten är gratis och tillgänglig för alla abonnenter som använder Hoylus programvara.

För mer information, kontakta:
Stein Revelsby, VD Hoylu +1 213 440 2499 Email: sr@hoylu.com
Karl Wiersholm, CFO Hoylu +1 425 829 2316 Email: kw@hoylu.com

Hoylu AB
Hoylu levererar lösningar för presentationer, idéskapande och samarbete, med fokus på användarupplevelsen. Hoylu inriktar sig främst på företagslösningar för kreativt samarbete, kombinerat med displayer och teknologier för intuitiv input. Detta inkluderar även Internet of Things och teknologier för att förenkla samarbete mellan olika geografiska platser, för att förenkla arbetsprocesser och uppnå högre effektivitet och kreativitet. För mer information, besök: www.hoylu.com eller www.introduce.se/foretag/hoylu

Kortnamn: Hoylu

Marknadsplats: Nasdaq First North Stockholm

Certified Adviser: Mangold Fondkommission AB +46 (0) 8 50301550

Publicering
Denna information lämnades, genom ovanstående kontaktpersoners försorg, för offentliggörande den 1 december 2017 kl 08:30 C.E.T