Tryg A/S - Registrering af forhøjelse af aktiekapitalen på 27.400.000 aktier gennemført

MÅ HVERKEN HELT ELLER DELVIST, DIREKTE ELLER INDIREKTE UDGIVES, OFFENTLIGGØRES ELLER DISTRIBUERES I USA (HERUNDER USA'S TERRITORIER OG BESIDDELSER, AMERIKANSKE DELSTATER OG DISTRICT OF COLUMBIA), CANADA, AUSTRALIEN, SYDAFRIKA ELLER JAPAN ELLER I ANDRE JURISDIKTIONER, HVOR OFFENTLIGGØRELSE ELLER DISTRIBUTION VILLE VÆRE ULOVLIG.

Registrering af forhøjelse af aktiekapitalen på 27.400.000 aktier er nu gennemført (de "Nye Aktier").

Der henvises til selskabsmeddelelse af 5. december 2017.

Tryg A/S ("Tryg") meddeler hermed, at kapitalforhøjelsen på nominelt DKK 137.000.000 (27.400.000 aktier a nominelt DKK 5,00), der repræsenterer 9,97% af aktiekapitalen forud for kapitalforhøjelsen, i dag er blevet gennemført og registreret hos Erhvervsstyrelsen. Kapitalforhøjelsen vedrører Privatplaceringen, der tidligere er givet meddelelse om som finansiering af købet af Alka Forsikring ("Alka").

De Nye Aktier bliver noteret med den nuværende ISIN-kode DK0060636678 for de eksisterende aktier på Nasdaq Copenhagen med virkning fra 11. december 2017.

VIGTIG ANSVARSFRASKRIVELSE

Denne meddelelse er ikke et prospekt, og investorer bør ikke købe de heri nævnte værdipapirer på baggrund af denne meddelelse. Oplysningerne i denne meddelelse er alene baggrundsoplysninger og foregiver ikke at være fuldstændige eller udtømmende. Uanset formålet kan og bør ingen personer støtte ret på oplysningerne i denne meddelelse eller på oplysningernes fuldstændighed, nøjagtighed eller rimelighed. Oplysningerne i denne meddelelse kan ændres. Selskabet forpligter sig ikke til at opdatere denne meddelelse eller rette eventuelle unøjagtigheder, og offentliggørelsen af denne meddelelse skal ikke anses for at udgøre et tilsagn fra Trygs side om at ville fortsætte med en transaktion eller aftale nævnt heri. Denne meddelelse er ikke godkendt af nogen kompetent tilsynsmyndighed.

Denne meddelelse udgør ikke, og er ikke en del af, et tilbud om eller en invitation til salg eller udbud eller en opfordring til køb eller tegning af eventuelle aktier eller andre værdipapirer. Meddelelsen (eller nogen del heraf) eller dens offentliggørelse må desuden ikke danne grundlag for, eller gøres gældende i forbindelse med eller udgøre en tilskyndelse til at indgå, nogen kontrakter eller forpligtelser. De heri beskrevne transaktioner og offentliggørelsen af denne meddelelse og af øvrige oplysninger i forbindelse med transaktionerne kan i nogle jurisdiktioner være begrænset ved lov, og personer, som modtager denne meddelelse eller de heri nævnte dokumenter eller oplysninger, bør gøre sig bekendt med og overholde disse restriktioner. Manglende overholdelse af disse restriktioner kan udgøre en overtrædelse af værdipapirlovgivningen i de pågældende jurisdiktioner.

Denne meddelelse indeholder og udgør på ingen måde et tilbud om eller en opfordring til tilbud om at købe eller tegne værdipapirer til personer i USA, Australien, Canada, Sydafrika eller Japan eller i andre jurisdiktioner, hvor sådanne tilbud eller opfordringer er ulovlige. Det er ikke hensigten at registrere de heri nævnte værdipapirer i USA, Australien, Canada, Sydafrika eller Japan eller at udbyde værdipapirerne til offentligheden i USA.

Denne meddelelse er udarbejdet ud fra en forudsætning om, at ethvert udbud af de heri nævnte værdipapirer i et EØS-medlemsland sker i overensstemmelse med undtagelsen i henhold til artikel 1, stk. 5, i Europa-Parlamentets og Rådets Forordning (EU) 2017/1129 om prospekter. Oplysningerne i denne meddelelse offentliggøres kun til, og er alene rettet mod, personer i EØS-medlemslande, som har implementeret Prospektdirektivet (Direktiv 2003/71/EF med senere ændringer, herunder Direktiv 2010/73/EU, i det omfang disse er implementeret i det pågældende medlemsland), og som er kvalificerede investorer ("Kvalificerede Investorer"), som defineret i artikel 2, stk. 1 (e), i Prospektdirektivet. I Det Forenede Kongerige offentliggøres oplysningerne endvidere kun til, og er alene rettet mod, (x) Kvalificerede Investorer, der er professionelle investorer omfattet af artikel 19, stk. 5, i Financial Services and Markets Act 2000 (Financial Promotion) Order 2005 med senere ændringer ("Bekendtgørelsen"), eller (y) enheder med høj nettoformue omfattet af artikel 49, stk. 2 (a)-(d) i Bekendtgørelsen, eller (z) personer, der lovligt kan modtage oplysningerne.

Hverken Tryg, managers eller deres datterselskaber, tilknyttede selskaber eller bestyrelsesmedlemmer, direktører, medarbejdere, rådgivere, repræsentanter eller andre personer påtager sig noget ansvar for, eller afgiver nogen udtrykkelige eller stiltiende erklæringer eller indeståelser om korrektheden, nøjagtigheden, fuldstændigheden eller rimeligheden af oplysningerne eller udsagnene i denne meddelelse (eller om hvorvidt, der er udeladt oplysninger i meddelelsen) eller af øvrige oplysninger om Tryg eller dets associerede selskaber, uanset om oplysningerne er afgivet skriftligt, mundtligt eller i visuel eller elektronisk form, og uanset hvordan de er videregivet eller gjort offentligt tilgængelige, eller for noget tab, der måtte opstå som følge af brugen af denne meddelelse eller dens indhold, eller som i øvrigt måtte opstå i forbindelse hermed.

Denne meddelelse udgør ikke en anbefaling om investering. Værdipapirernes kurs og værdi og eventuelle indtægter fra sådanne værdipapirer kan både stige og falde, og du kan miste hele din investering. Historiske resultater udgør ikke en guidance for fremtidige resultater. Oplysningerne i denne meddelelse kan ikke lægges til grund for fremtidige resultater.

22_2017 Tryg_registrering af forhøjelse af aktiekapitalen på 27.400.000 aktier gennemført.pdf