Hoylu AB: Hoylu meddelar idag det omedelbara släppet av Hoylu Suite 3.5

Malmö,1 mar -2018 Hoylu, ett ledande företag inom olika samarbetslösningar, meddelar idag det omedelbara släppet av Hoylu Suite 3.5. En oerhört stor mjukvaruuppdatering finns nu tillgänglig för alla nuvarande abonnenter. Denna release fortsätter att fokusera på att förbättra användarupplevelsen och leverera många nya värdefulla funktioner, bland annat utökat stöd för Anytime Collaboration, anpassning av arbetsytor, personanpassning, ytterligare enhets och språkstöd. Uppdateringen understryker varför just Hoylu mjukvaran är det mest mångsidiga samarbetsverktyget på marknaden idag och anledningen till att Hoylu Suite har vunnit flera priser för "bäst i sin klass" när det gäller samarbete på olika platser.

"Vårt mål är att tillhandahålla intuitiva digitala arbetsytor vilket är viktigt för alla globala företag som gör affärer idag. Vi erbjuder teamen flexibiliteten att arbeta i sina olika branscher och områden i realtid på samma projekt och arbetsuppgifter vart än de befinner sig i världen. Med fokus på global hållbarhet och sammansvetsade team, strävar Hoylu att vara en viktig del i alla organisationer som vill arbeta både smidigt och effektivt", säger Stein Revelsby, VD för Hoylu

Viktiga funktioner som utgåvan inkluderar:

Dynamiskt weblänksstöd

Webblänkar kan enkelt läggas till i en arbetsyta för enkel referens, helt enkelt dra in eller lägg till webbreferenser för något. Detta gör att arbetsytor kan anslutas till tredje parts applikationer som JIRA eller Visual Studio samt bild- och videobibliotek för snabb lagring och granskning av material på ett och samma ställe. Den oändliga kanvasen gör det möjligt för all information att stanna på samma plats, vilket reducerar ytterligare krångel för att hålla reda på oerhört viktig information.

Anpassning av arbetsyta

Efter betydande efterfrågan har Hoylu Suite nu ytterligare stöd för mallar, bibliotek och olika typer av arbetsytor som är speciellt utformade för bygg och konstruktion, utbildning, projektflöden och även för olika typer av sportaktiviteter. Ytterligare former och ikonbibliotek har lagts till för att hjälpa till med arbetsflödesscenarier som att skapa tekniska diagram, översyn av planer, ritningar och bearbetning av flöden. Var och en av dessa mallar gör att arbetsytor kan anpassas till nyckelbehov inom varje bransch.

Tangentbords inmatning

Tangentbord kan nu användas för att skriva direkt in i en arbetsyta för de situationerna när en mer formell presentation och klarhet behövs. Kombinationen av handskriftsfunktioner och nu tangentbordsposter ger ytterligare tillgänglighet för alla användare av produkten från Agile och Lean-planeringsaktiviteter, brainstorming eller delning av innehåll över kontinenter.

Personlig lokalisering

Hoylu har också meddelat full regional lokalisering för marknader i alla delar av världen, med möjlighet att välja språk per enskilt användarkonto. Denna förmåga tillåter team i olika regioner runt om i världen att arbeta nationellt men även att kunna kommunicera globalt.

Browser Stöd

Hoylu programvara är nu tillgänglig via en vanlig webbläsare på både Windows Android och Apple-enheter, vilket möjliggör kommunikation via Hoylu-arbetsytan på alla enheter från de stora projektorerna på Huddlewall-väggarna, interaktiva pekskärmar, personliga skrivbord, bärbara datorer, plattor och mobiltelefoner.

För mer information, kontakta:
Stein Revelsby, VD Hoylu +1 213 440 2499 Email: sr@hoylu.com
Karl Wiersholm, CFO Hoylu +1 425 829 2316 Email: kw@hoylu.com

Om Hoylu

Hoylu levererar lösningar som gör det möjligt för företag att planera, sätta samman och utvecklas med fokus på att berika användarupplevelsen. Hoylu Suite levererar omfattande uppsättningar av personliga digitala arbetsytor för att möjliggöra för team på olika platser, på vilken enhet som helst, för att arbeta smartare och roligare i alla olika branscher som såsom teknik, läkemedel, konstruktion, entreprenad, tillverkning, resor, gästfrihet, grafisk design och många fler. Hoylu Suite gör det möjligt för användare att skapa och dela arbetsytor för fri formskiss, ritning, mark-ups och organisering av dokument, bilder, videolänkar och andra typer av innehåll på en oändlig canvasduk. Hoylu Suite är konstruerad för att vara lätt att använda och engagerar sig i målet att öka produktiviteten och förenkla arbetsprocesser för team och personer inom flera branscher, samtidigt som man arbetar i samma rum eller på flera olika platser.

För mer information besök: www.hoylu.com eller www.introduce.se/foretag/hoylu

Kortnamn: Hoylu
Marknadsplats: Nasdaq First North Stockholm
Certified Adviser: Mangold Fondkommission AB +46 (0) 8 50 301 550

Publicering
Denna information lämnades, genom ovanstående kontaktpersoners försorg, för offentliggörande den 1 Mars 2018, kl 08.50.