Hoylu AB: HOYLU OCH DAVIT GMBH SIGNERAR PARTNER OCH ÅTERFÖRSÄLJARAVTAL.

Malmö, 6 mars -2018 Hoylu, ett ledande företag inom samarbetslösningar för stora verksamheter, meddelar idag att avtal signerats med davit GmbH gällande både partnerskap och distribution.  davit GmbH är en ledande leverantör av medietekniklösningar i Stuttgart, Tyskland.

davit GmbH är en stor organisation med kompetens för att skapa innovativa, samarbetssystem inom medieteknik, videokonferenser, AR / VR, Unified -Communications och broadcast.  davit GmbH har redan sålt och genomfört Hoylu-projekt i regionen och förväntas att öka Hoylus förmåga att nå den tyska marknaden.

Hoylus lösningar och mjukvara erbjuder nya och spännande sätt att samarbeta bättre, snabbare och mer effektivt. Mjukvaran Hoylu Software Suite är baserad på år av forskning, och är designad för att erbjuda den bästa möjliga användarupplevelsen för enskilda personer eller grupper som arbetar med idéskapande, kreativt samarbete och presentationer

För mer information, kontakta:
Stein Revelsby, VD Hoylu +1 213 440 2499 Email: sr@hoylu.com
Karl Wiersholm, CFO Hoylu +1 425 829 2316 Email: kw@hoylu.com
Florian Knoll, CEO at davit GmbH, +49 (0) 172 140 2280, Email: f.knoll@dav-it.de
För mer information om davit GmbH vänligen besök: www.dav-it.de

Om Hoylu
Hoylu levererar lösningar som gör det möjligt för företag att planera, sätta samman och vidareutveckla informationen med fokus på att berika användarupplevelsen. Hoylu Suite levererar omfattande uppsättningar av personliga digitala arbetsytor för att möjliggöra för team på olika platser, på vilken enhet som helst, för att arbeta smartare och roligare i alla olika branscher som såsom teknik, läkemedel, konstruktion, entreprenad, tillverkning, resor, gästfrihet, grafisk design och många fler. Hoylu Suite gör det möjligt för användare att skapa och dela arbetsytor för fri formskiss, ritning, mark-ups och organisering av dokument, bilder, videolänkar och andra typer av innehåll på en oändlig canvasduk. Hoylu Suite är konstruerad för att vara lätt att använda och engagerar sig i målet att öka produktiviteten och förenkla arbetsprocesser för team och personer inom flera branscher, samtidigt som man arbetar i samma rum eller på flera olika platser.

För mer information besök: www.hoylu.com eller www.introduce.se/foretag/hoylu

Kortnamn: Hoylu
Marknadsplats: Nasdaq First North Stockholm
Certified Adviser: Mangold Fondkommission AB +46 (0) 8 50 301 550