Endelige forslag til generalforsamling

I tillæg til tidligere fremsendte dagsorden for generalforsamlingen den 22. marts kl 16:00 hos Spar Nord Regnbuepladsen 5 København, foreslår bestyrelsen følgende:

5. Valg af bestyrelsesmedlemmer, jf. vedtægternes § 9.1
De nuværende medlemmer af bestyrelsen: Tommy Larsen, Jess Ibsen og Nícolai Platzer stille alle op til genvalg.

6. Valg af revisorer
Vor nuværende revisor ”Beierholm” har bedt sig frataget på grund af travlhed. Bestyrelsen ønsker fremadrettet et internationalt revisionsfirma, som er repræsenteret, hvor selskabet eventuelt i fremtiden kan tænkes at etablere sig. Bestyrelsen indstiller derfor revisionsfirmaet Grant Thornton, Stockholmsgade 45, 2100 København.

i henhold til vedtægterne:

1. Bestyrelsens beretning om Selskabets virksomhed i det forløbne år
  2. Fremlæggelse af årsrapport og eventuelt koncernårsrapport med revisionspåtegning til godkendelse og decharge til ledelse og bestyrelse
  3. Eventuelle forslag fra bestyrelse og/eller aktionærerne
    1. Ændring af Vedtægternes §9.1. Punktet er fejlagtigt ikke rettet da aktiekapitalen blev nedskrevet.
    2. Bestemmelsen ændres derfor, således at der gives en stemme per aktie af 5 kr.

1. Beslutning om anvendelse af overskud eller dækning af tab i henhold til den godkendte årsrapport
        1. Bestyrelsen anbefaler et udbytte på 2 kr per aktie
        2. Valg af bestyrelsesmedlemmer, jf. vedtægternes § 9.1
        3. Valg af revisorer