HOYLU FÅR ORDER INOM UTBILDNING FRÅN NYA UNIVERSITET

Malmö, Sverige, 27 april 2018 - Hoylu, ett ledande företag för samarbetslösningar, tillkännagav idag att det har mottagit nya order inom utbildning från University of Connecticut och University of Washington. Ordern representerar fortsatt expansion av Hoylu`s globala närvaro i utbildningssektorn, vilket möjliggör långdistansinlärning, lagprojekt och läroplanering.

Ordern kommer att levereras under andra kvartalet 2018 och representerar ett affärsvärde på 375.000 kronor i produkt- och mjukvaruintäkter och är positionerat för vidare expansion inom universiteten från den ursprungliga installationen.

För mer information, kontakta:
Stein Revelsby, VD Hoylu +1 213 440 2499 Email: sr@hoylu.com
Karl Wiersholm, CFO Hoylu +1 425 829 2316 Email: kw@hoylu.com

Om Hoylu
Hoylu är ett innovativt företag som levererar lösningar för digitala arbetsytor. Hoylu Suite är det oumbärliga verktyget som möjliggör för företag att leverera högkvalitativt samarbete på den moderna arbetsplatsen med funktionen att använda vilken enhet som helst, för att arbeta smartare och roligare inom olika branscher som såsom teknik, läkemedel, konstruktion, entreprenad, tillverkning, resor, gästfrihet, grafisk design och många fler.

För mer information besök
www.hoylu.com eller www.introduce.se/foretag/hoylu

Ticker symbol: Hoylu
Marknadsplats: Nasdaq First North Stockholm