Offentliggörande av förändring av antalet aktier och röster i ZetaDisplay

Under juli 2018 har antalet aktier och röster i ZetaDisplay AB förändrats till följd av den nyemission som bolaget genomfört.

Det totala antalet stamaktier och röster i bolaget har ökat med 4 807 062.

Det totala antalet aktier uppgår efter förändringen till 24 641 644, varav 24 035 312 stamaktier och, oförändrat, 606 332 preferensaktier, med ett sammanlagt antal röster om 24 095 945,2.

Bolaget innehar inga egna aktier.

CEO Leif Liljebrunn
Telephone: +46 70 845 80 52
E-mail: leif.liljebrunn@zetadisplay.com

Informationen i detta pressmeddelande är sådan information som ZetaDisplay AB (publ) ska offentliggöra i enlighet med lagen om handel med finansiella instrument. Informationen lämnades genom Leif Liljebrunns försorg för offentliggörande den 31 juli 2018 kl. 08:30.

Om ZetaDisplay
ZetaDisplay AB (publ) är en ledande leverantör av lösningar inom digital butiksutveckling. Bolaget hjälper företag inom detaljhandels- och servicebranschen att bli mer konkurrenskraftiga genom innovativa tjänster och produkter som stänger gapet mellan det digitala och det fysiska. ZetaDisplay befinner sig i en stark tillväxtfas och avser att etablera sig globalt under de kommande åren. Huvudkontoret finns i Sverige och försäljningskontor finns idag i Danmark, Norge, Finland, Estland och Holland. Aktien handlas sedan december 2017 på Nasdaq Stockholms huvudmarknad under kortnamnet "ZETA". Följ bolaget på Twitter https://twitter.com/zetadisplaypubl och läs mer på hemsidan: http://zetadisplay.com/.

Offentliggörande av förändring av antalet aktier och röster i ZetaDisplay