Årsregnskab 2017/18

Selskabsmeddelelse nr.14/2018

For yderligere information kontakt venligst:

Head of IR
Martin Riise
dkmari@chr-hansen.com

IR Officer
Annika Stern
dkaste@chr-hansen.com

UDTALELSER OM FREMTIDEN
Denne rapport indeholder udtalelser om fremtiden. Sådanne udtalelser er forbundet med risiko og usikkerhed da forskellige faktorer, hvoraf mange ligger uden for Chr. Hansen Holding A/S’ kontrol, kan betyde, at den faktisk udvikling og de faktiske resultater kan adskille sig væsentligt fra forventningerne i rapporten.

OM CHR. HANSEN
Chr. Hansen er en førende global bioscience-virksomhed, som udvikler naturlige ingredienser til fødevare-og kosttilskudsbranchen, den farmaceutiske industri og landbrugssektoren. Vi udvikler og fremstiller kulturer, enzymer, probiotika og naturlige farver til en lang række føde-, konfekture- og drikkevarer, kosttilskud samt dyrefoder og plantebeskyttelse. Vores produktinnovation er baseret på over 30.000 mikrobielle stammer – vi omtaler dem gerne som ”gode bakterier”. Vores løsninger sætter fødevarevirksomheder i stand til at producere mere med mindre – og samtidig mindsker de brugen af kemikalier og andre syntetiske tilsætningsstoffer – hvilket gør vores produkter yderst aktuelle. Vi har leveret værdi til vores partnere – og dermed også til forbrugere over hele verden – i mere end 140 år. Vi er stolte af, at over 1 mia. mennesker hver dag forbruger produkter, som indeholder vores naturlige ingredienser.

No 14 Annual Report announcement FY1718 Chr. Hansen Annual Report 2017_18 Chr. Hansen Sustainability Report 2017_18 Chr. Hansen Corporate Governance Report 2017_18 Nr 14 Årsregnskabsmeddelelse