Mash ja Nets pohjoismaiseen yhteistyöhön maksupalveluissa

Mash ja Nets julkistavat tänään yhteistyösopimuksen, jonka myötä osapuolet tulevat tarjoamaan uudenlaista osamaksupalvelua kauppiaille Pohjoismaissa. Uusi palvelu tarjoaa kuluttajille helpon vaihtoehdon maksaa ostoksensa laskulla tai osissa. Ratkaisua tarjoavat kauppiaat voivat kasvattaa keskiostostaan, parantaa palveluaan ja kasvattaa liiketoimintaansa ilman kuluja.

Mashin maksuratkaisun avulla kuluttajat saavat korotonta maksuaikaa valitsemalla ostohetkellä Nets-terminaalista Mash-vaihtoehdon. Kuluttajat saavat 14 päivän kuluessa kotiinsa laskun, jonka saldon he voivat maksaa kokonaisuudessaan ilman kuluja tai valita joustavan osamaksusuunnitelman.

"Olemme todella innoissamme tästä uudesta kumppanuudesta Netsin kanssa. Pohjoismaat tunnetaan käteisettömän yhteiskunnan ja vaihtoehtoisten maksutapojen edelläkävijöinä. Yhteistyömme Netsin kanssa on hyvä esimerkki tästä. Voimme tarjota aidosti uudenlaisen palvelun sekä kauppiaille että kuluttajille", sanoo James Hickson, Group CEO, Mash. "Ratkaisua kehitettäessämme halusimme tehdä todella helpon ja reilun maksamistavan, siksi Mash on ilmainen sekä kauppiaille että kuluttajille. Mash-kauppiaat kertovat kasvaneista keskiostoksista ja tuoreen NPS-tutkimuksen mukaan kuluttajat rakastavat palveluamme. Olemme iloisia voidessamme nyt laajentaa palvelumme Nets-kauppiaille."

"Kumppanuutemme Mashin kanssa korostaa Netsin kykyä tarjota Pohjoismaiden suurin valikoima maksutapoja sekä kauppiaille että kuluttajille. Täysin integroitujen tuotetteiden kautta kauppiaat voivat aloittaa ja kasvattaa liiketoimintaansa selvästi maksujen hyväksymisen lisäksi." sanoo Asger Hattel, Group Executive Vice President, Nets Merchant Services. ”Tämä yhteistyö on konkreettinen esimerkki Netsin visiosta helpomman huomisen mahdollistajana. Mash-ratkaisu on ensin saatavissa Suomessa ja Ruotsissa, joita seuraa Norja ja Tanska.”

About Mash

Mash has been at the forefront of FinTech innovation since 2007.  We leverage our advanced proprietary algorithms, machine learning capabilities and automated platform to deliver superior finance and payments solutions to thousands of customers every day.  We work hard for a future powered by technology, making every transaction seamless, flexible and worry-free. Today, Mash is one of Europe’s leading FinTech companies. Mash.com press@mash.com | @MashComOfficial

About Nets

At Nets, we see easier products and solutions as the foundation for growth and progress – both in commerce and society. We help financial institutions, businesses and merchants make tomorrow a little easier for their customers while delivering unrivalled security and stability. Powering a tomorrow that’s easier than today. This is what drives us.

mashxnets-scarticle mashxnets-sclist

Mash_R+Nets_RGB_Colour